{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Hvor er det synd :( {{forumTopicSubject}}

Åh, jeg har det sgu så dårligt lige pt. For en pige som i min mening burde få noget hjælp men intet får smiley
Sagen er at jeg måtte hente 2 katte fra en pige, som frivillig skrev under på at hun overdraget dem til mig fordi alle de dyr hun havde/har var vokset hende over hovedet. Fint nok! At hun er sur og gal på mig- også fint..... Men at hendes familie så vælger at kime politiet ned med klager over mig for det ene og det andet, ja det gør mig dybt ulykkelig. Jeg ved pigen har det psykisk skidt- så støt dog hende og hjælp hende videre.....
Synes det er så øv..... Skulle bare lige have lidt luft


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er det synd :(
  • #1   18. feb 2011 Puha, det lyder da som en rigtig træls situation. Stakkels pige og godt, at du trådte til for at hjælpe!


  • #2   18. feb 2011 Ja.... Hvis bare de nu vil lade det ligge smiley

  • #3   18. feb 2011 Josefine
    jeg syndtes det er rigtig flot af dig såden at hjælpe :o)
    og hvor er det øv med familien, og ja du har da helt ret de burte hjælpe pigen og så lade dig være hun har jo frivillig givet dem til dig
    har du noget parpir du kan vise frem hvor hun har skrevet under på at du tager dem ?
    få så kan politiet jo ikke gøre noget

    men endnu en gang syndtes det er rigtig flot at du hjælper :o)


  • #4   18. feb 2011 nu er det jo ikke sikkert at hun har fortalt sin familie hele sandheden, hun kan jo nemt have sagt at hun følte sig presset til at aflevere kattene eller sådan noget, så en dialog med nogen fra familien ved afhentning af kattene havde nok været godt, men prøv at få en dialog med dem nu og forklar hvordan det hele hænger sammen, så kan det jo godt være at de vil støtte hende på den måde i mener hun skal have støtte.

  • #6   18. feb 2011 Jeg har et underskreven dokument så det er sendt til politiet- og desværre er dialog med hende eller familien ikke muligt. De sviner mig til på facebook og sender meget grimme mails. Den ene gang jeg fik fat i dem blev mig, mine børn og min familie svinet til- ikke en sjov oplevelse!!!!
    Men de spilder ho politiets tid og ligger deres krudt det helt forkert sted smiley


  • #7   18. feb 2011 josefine rigtig godt du har det på skrift :o)
    og hvor er det bare træls at de skal reger sådan :o(


  • #8   18. feb 2011 ja det er godt du har det på skrift, ja så er det jo svært at gøre noget, når de ikke vil føre en fornuftig dialog.

  • #9   18. feb 2011 Puha Sikke da et rod, det hele har udviklet sig til.

    Det gør mig ondt.. Især på dine vegne, da du jo ikke kunne se på at det udviklede sig på den måde..

    Ja det er også synd fr hende, da man ikke hjælper ved at give en ret altid, nogen gange bliver man nød til at ruske i folk og får dem til at de problemer de har.

    Jeg håber det snart stopper...


  • #10   18. feb 2011 Øv smiley Jeg håber familien en dag inser pigen har brug for hjælp, og at du blot prøvede at hjælpe ved at oovertag kattene smiley

    Du får lige ne krammer bag på vejen *kram*


  • #11   18. feb 2011 bag = med

  • #12   18. feb 2011 Tak skal i have. Jeg krydser finger for at det her er sidste gang jeg skal høre fra dem eller politiet..... Så man bare kan komme videre. Kattene er nu neutraliseret og Dyrelæge chekket osv.... Så jeg betragter sagen som slut

Kommentér på:
Hvor er det synd :(

Annonce