{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Maria L
Maria L
Tilmeldt:
27. okt 2009
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47

outfit til gym.-fest ?? {{forumTopicSubject}}

Hold nu op, det er da hårdt at være pige ! smiley


Hvad syntes i om at have en sort satin kjole på med bare arme og halv bar ryg, og som går til midt på lårene, når man er hvid som en snemand ?
(self m. hudfarvet strømpebukser!)

Jeg kan ikke selv finde ud af det, for nogen gange syns jeg at det er pænt nok til en meget lys pige med sort, og andre gange ser det hæsligt ud ....

Hvad syns i generelt ??
(jeg har mørkt hår, hvis det har nogen betydning (-: )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  outfit til gym.-fest ??
  • #1   24. feb 2011 Det vil jeg sige at du godt kan. Synes faktisk det ville være værre med f.eks. en knald rød kjole og hvid krop. Men pas på med make-up-en, så du ikke kommer til at ligne et "lig" og tilføj evt. et tørklæde el.lign i en varm farve.

  • Maria L
    Maria L Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
    #2   24. feb 2011 jeg regner med at makeuppen bliver lilla (mørke nuancer med glimmer), den er ret varm i farven smiley
    Syns ikk lige umildbart at et tørklæde passer til kjolens facon (?) :-S

    Jeg regner med at tage et lys beige skindbælte om livet, for kjolen er ret løs i det, og det bryder også med det sorte, for det skal snoes et par gange om livet smiley

    Men jeg er enig i at rødt stof og hvis hud går ikke alt for godt hånd i hånd ! smiley


  • #3   24. feb 2011 Med det du beskriver, tror jeg du kommer til at se hammergodt ud smiley
    Du kan evt. tage noget lyst/beigefarvet hårpynt på også, så det matcher til bæltet.

    God fest! smiley


  • #4   25. feb 2011 Jeg har altid jordfarver på øjnene eller noget bronze nuancer eller guld, ligemeget hvad for noget tøj jeg tager på, er ikke så meget til for meget farve på øjnene smiley
    Tænker bare især når du skal have sort og beige på om, det så ikke ville være flottere med en varmere farve på øjnene. Det er jo lidt svært når vi ikke kan se dig smiley :)


Kommentér på:
outfit til gym.-fest ??

Annonce