{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Bo K
Bo K
Tilmeldt:
3. nov 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 26 Svar: 154

film til dyr ? {{forumTopicSubject}}

for et par uger siden lå jeg og så et bbc dokumentar program om yellowstone national park
og der var der meget om nogle ulve osv.. og min kat var helt forstenet da den lå og så det sammen med mig.. den sad faktisk og så det sammen med mig..
pga lyde og hvordan de så ud.. tror jeg.
jeg prøvede for sjov at sætte hånden ned foran katten så den ikke kunne se, bare for at se om den nu også så med, og så flyttede den hovedet så den kunne se.. det var lidt sjovt

så er det jeg tænker.. findes der dyrefilm til feks katte hvor man hører kattekillinger miave lege osv ?
normalt er min kat totalt ligeglad med min computer og har opgivet at fange musemarkøren men dyrelyde kan den godt lide


Kommentarer på:  film til dyr ?
  • #1   13. mar 2011 Jeg tror det er meget forskelligt fra kat til kat.. Min den ene reagerer meget kraftigere end den anden på f.eks. lyden af en kat der mijaver - Den ene drejer ørerne lidt, men ellers ikke andet, hvor den anden løber rundt i lejligheden for at finde ud af hvor den der nye kat er henne smiley

    Jeg tror ikke der findes film der er specielt lavet til katte, men hvis din kat er vild med det, så er det jo bare med at sætte animal planet eller en anden naturkanal på smiley


Kommentér på:
film til dyr ?

Annonce