{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Død kat på motorvejen mellem København
  • #1   13. mar 2011 Har kontaktet falck de er krøt afsted

• #2   14. mar 2011 Godt at nogle vil informere om sådan noget vil hjælp den person som evt savner denne kat

• #3   14. mar 2011 "sjovt" at der lige var det her indlæg, da jeg faktisk gik herind for at søge hjælp om, hvad man gør når man finder en død kat.

Jeg var ude at køre i lørdags og lige inden mit hjem ser jeg, at der ligger en kat i vejkanten. Da jeg kommer hjem går jeg derhen med en gammel dyne, der alligevel skulle smides ud. Katten er desværre helt død og har ligget der et stykke tid, men jeg pakker den ind i dynen og tager den med hjem. Tager den dog ikke med ind, men lægger den i lyskassen til mit kælderrum.

Jeg ringer så til Falck og spørger, hvordan jeg skal forholde mig, da jeg jo gerne vil, at den bliver tjekket for evt. chip. Jeg kan ikke se nogen tato på dens ene øre og det andet øre var desværre ikke til at se noget på mere smiley Falck oplyser, at de i RAnders har en aftale med kommunen om at de henter døde katte, hvis IKKE det er på en hovedvej O.O. Det var det her jo så ikke mere ;o), men hun kunne ikke love mig, at den blev tjekket for at finde frem til ejeren.

Jeg må indrømme, at jeg kom i syv sind - prøvede at ringe til dyrlægevagten, men han tog ikke telefonen O.O så jeg valgte altså at lade den afhente af Falck, men har hele dagen i dag tænkt på om der sidder en lille pige eller dreng og savner sin kat og nu ikke får at vide, hvad der er blevet af den.

Hvordan forholder man sig, hvis man finder en kat der er gået til de evige muse-marker ???

• #4   14. mar 2011 Lisbeth J **men hun kunne ikke love mig, at den blev tjekket for at finde frem til ejeren.**

ØV! Chip er jo intet værd, hvis de ikke tjekker - har også før hørt, at de ikke altid gider tjekke øremærke smiley Det er for ringe!

Der er jo altså en grund til, at folk får registreret deres katte i katteregister. Jeg ville blive sindssyg, hvis jeg ikke vidste hvad der var blevet af mine katte.

Thumbs up til jer, der gør en indsats for at ejeren får besked.

• #5   14. mar 2011 Tinka, Falck dyreambulance har scanner i bilen og scanner altid dyrene hvis de ikke kan se øremærke...
    Godt du ringede Jeanet, det skal man altid gøre.
    Nr. t Dyreambulancen er 70-102030, og centralen giver så besked viderede til stationen.

• #6   14. mar 2011 Hvor er det dejligt at høre at der er sådan nogle mennesker som dig... Jeg blev simpelthen så frustreret for nogle uger siden... Jeg åbner min facebook profil og det første jeg ser er at der er en der har lagt nogle billeder op, hvor de putter en død kat i en plastik pose og videre viser billederne så hvordan de bære denne kat hen til en skraldespand hvor de smider den i...!!! Ja tanken om at den ikke bare skal ligge på gaden er da rigtig sød, men problemet er bare at man på billedet kan se at katten er øretatoveret. De her kære unge mennesker har overhovedet ikke tænkt på at skrive nummeret ned eller noget... De smider altså bare katten ud...!! Syntes det er synd at tænke på at der er en som sidder og venter på at deres kat skal komme hjem også kender de slet ikke kattens skæbne..!!! Øv altså hvor sidder jeg og blir helt sur over det... Og noget helt andet er, hvorfor dælen ligger man overhovedet sådan noget ud på facebook,... På billederne kan man nemlig ikke se det hele af nummeret på øretatoveringen, så det er jo ikke lige frem fordi at de har gjort det for at folk evt kunne se om det var deres. Det kan godt være at det bare er mig, men jeg syntes godt nok at det er noget mærkeligt noget at gøre...
    Det er altså ikke børn vi snakker om... Det er unge mennesker sidst i tyverne... Ved man så bare ikke bedre...? Øv hvor ville jeg få en grim smag i munden (værre end den jeg allerede fik) over at logge på facebook også se sin dejlige lille kat blive puttet i en plastikpose og ned i en skraldespand....

Undskyld mit brok, men jeg forstår bare ikke sådan noget og jeg bliver helt hidsig over det...

• #7   14. mar 2011 **Falck dyreambulance har scanner i bilen og scanner altid dyrene hvis de ikke kan se øremærke...**

Det lyder da godt, og sådan bør det også være. Men det er da underligt når Falck direkte siger, at de ikke vil love at tjekke.

Jannie - ja, den facebook-historie lyder da godt nok bizar :S

• #8   15. mar 2011 Fordi den kat, jeg fandt, var død sendte de ikke dyreambulancen. De sendte "bare" ham der rydder op smiley

• #9   16. mar 2011 Tinka: Ja men jeg syntes det er noget mærkeligt noget at gøre... jeg forstår slet ikke at folk kan finde på sådan noget...

Kommentér på:
Død kat på motorvejen mellem København

Annonce