1.407 visninger
|
Oprettet:
Død kat på motorvejen mellem København {{forumTopicSubject}}
Ja hvad skal man gøre når man kommer kørende 110 på motorvejen og ser en død kat liggende jeg kan jo ikke bare stoppe op... Overvejede så at ringe til falck hvad mener i det er jo synd hvis en sidder og savner den her kat:(
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 52 Svar: 279
mar 2006
Følger: 27 Følgere: 24 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 116
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 12 Emner: 7 Svar: 57
Jeg var ude at køre i lørdags og lige inden mit hjem ser jeg, at der ligger en kat i vejkanten. Da jeg kommer hjem går jeg derhen med en gammel dyne, der alligevel skulle smides ud. Katten er desværre helt død og har ligget der et stykke tid, men jeg pakker den ind i dynen og tager den med hjem. Tager den dog ikke med ind, men lægger den i lyskassen til mit kælderrum.
Jeg ringer så til Falck og spørger, hvordan jeg skal forholde mig, da jeg jo gerne vil, at den bliver tjekket for evt. chip. Jeg kan ikke se nogen tato på dens ene øre og det andet øre var desværre ikke til at se noget på mere
Jeg må indrømme, at jeg kom i syv sind - prøvede at ringe til dyrlægevagten, men han tog ikke telefonen O.O så jeg valgte altså at lade den afhente af Falck, men har hele dagen i dag tænkt på om der sidder en lille pige eller dreng og savner sin kat og nu ikke får at vide, hvad der er blevet af den.
Hvordan forholder man sig, hvis man finder en kat der er gået til de evige muse-marker ???
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
ØV! Chip er jo intet værd, hvis de ikke tjekker - har også før hørt, at de ikke altid gider tjekke øremærke
Der er jo altså en grund til, at folk får registreret deres katte i katteregister. Jeg ville blive sindssyg, hvis jeg ikke vidste hvad der var blevet af mine katte.
Thumbs up til jer, der gør en indsats for at ejeren får besked.
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 166
Godt du ringede Jeanet, det skal man altid gøre.
Nr. t Dyreambulancen er 70-102030, og centralen giver så besked viderede til stationen.
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 8
Det er altså ikke børn vi snakker om... Det er unge mennesker sidst i tyverne... Ved man så bare ikke bedre...? Øv hvor ville jeg få en grim smag i munden (værre end den jeg allerede fik) over at logge på facebook også se sin dejlige lille kat blive puttet i en plastikpose og ned i en skraldespand....
Undskyld mit brok, men jeg forstår bare ikke sådan noget og jeg bliver helt hidsig over det...
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Det lyder da godt, og sådan bør det også være. Men det er da underligt når Falck direkte siger, at de ikke vil love at tjekke.
Jannie - ja, den facebook-historie lyder da godt nok bizar :S
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 12 Emner: 7 Svar: 57
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 8
Død kat på motorvejen mellem København