553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Sov sødt Min smukke pige Sov sødt Min smukke pige

Idag er Miramis taget op til kattehimlen i en alder af 16 år
Kl. 6 om morgene fandt vi hende liggende på gulvet, hun havde ikke rigtig nogle kontrol over sin krop, hendes øjne kunne ikke fokusere og hun lå bare og kørte hoved hen af gulvet, vi fik hende op i sofaen hvor hun faldt lidt mere til ro selvom hun stadig virkede nærmest lammet og blind, jeg sad med hende i 1½ time og nussede og snakkede med hende, inden vores dyrelæge havde åben, vi viste godt hvor det bar hen af og valgte vi ville havde vores egen dyrelæge til at aflive hende da vi har et rigtig tæt forhold til hende, dyrelægen mente også det har været en blodprop eller en hjerneblødning. Da hun har levet et langt og godt liv men dog var begyndt at skrante lidt valgte vi at lade hende sove ligeså stille ind imens hun stadig havde det noglelunde godt, det fortjente hun for hun var den skønneste kat i verden, vi har været hjemme i lidt over en time og det hele er stadig lidt uvirkeligt.

Sov sødt min smukke misse pige, kan slet ikke beskrive hvor fantastisk og speciel en kat du var, en ting er sikkert vi for aldrig en anden som dig smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sov sødt Min smukke pige
  • #1   15. mar 2011 Sov sødt Miramis smiley
    Himlen har fået endnu en rigtig smuk stjerne smiley
    Stort trøstekram til din moar smiley

• #3   15. mar 2011 RIP Miramis

• #5   15. mar 2011 Tak for de søde ord og kram :')

Og Lisbeth mange tak for det smukke og søde billed !
    det kommer ind på hendes profil :')

• #7   15. mar 2011 God rejse Miramis - jeg er sikker på katte fra mig vil tage godt imod dig på den anden side.

Det bliver en slem perioden for dig Sara - når man har haft så langt et liv sammen - så bliver man vanedyr ...

Mange trøste tanker

• #8   15. mar 2011 man kan kun være taknemmelig over 16 gode år smiley
    dyr er dejlige !

• #9   15. mar 2011 trøste kram herfra smiley

R.I.P Miramis og hils deroppe

• #10   15. mar 2011 Hvil i fred Miramis og trøstekram til din mor smiley

• #11   15. mar 2011 Hvil i fred Miramis - du vil uden tvivl blive taget godt i mod . Smukke kat . Æret være dit minde .
    Kæææmpe trøstekram til dig Sara ! smiley

• #12   16. mar 2011 Det gør mig ondt, at I har mistet jeres dejlige kat.
    Jeg har lige set billederne af hende - hvor var hun sød og fin! Hun har haft et langt og dejligt katteliv, og I har mange gode minder at tænke tilbage på, men uh, det er slemt at miste en elsket kat smiley Trøstekram!

• #13   17. mar 2011 Tak for alle de søde ord og trøstekram
    Det rigtig skønt hun har haft så langt et liv og at hun har været en sund og velafbalanceret kat der har kunne få selv ikke kattemennesker til at kunne lide hende,men hun måtte altså godt være blevet hos os rigtig mange år endnu, Det fuldstændig mærkeligt at hun ikke er her, man kommer hele tiden til at kigge efter hende, selv hunden kigger efter hende der hvor hun plejer at være og kan sikkert også fornemme på os vi er triste for hun er bestemt heller ikke sig selv. Det lidt mærkelig når man har haft hende siden man var 3 år og er opvokset med at man ikke tænder sterinlys på bordet,stiller blomster hvor katten kan få fat i dem eller åbner de nederste vinduer. kattebakken er værken skiftet eller pakket væk endnu, det er hendes kurv ved siden af sofaen dog det var alt for mærkeligt at se på den når hun ikke lå der eller i skabet.
    hun ville altid heller drikke vand af et glas end af skåle og alt mulig andet
    så hun har i mange år haft et glas der var hendes eget, det har vi beholdt og det står hvor det plejer lige nu dog med påskeliljer i :')
    hun bliver Kremeret og kommer ud i kolonihaven hvor hun bedst kunne lide at være,det ville være helt forkert vis hun ikke kunne være der ude.

• #14   17. mar 2011 Åh... Hvor må det være hårdt for jer smiley

• #15   17. mar 2011 Jeg tror,vi er mange, der kan genkende det du så fint beskriver. Og pyha, det med at fjerne kattens ting... smiley

** hun har i mange år haft et glas der var hendes eget, det har vi beholdt og det står hvor det plejer lige nu dog med påskeliljer i :')**

En smuk ide :')

Kommentér på:
Sov sødt Min smukke pige

Annonce