{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Ang. på "cikane" på HA'erne. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Jeg taler fra mit synspunkt, og er ikke opfordret fra nogen overhovedet til at skrive dette som jeg gør!

Jeg synes personligt at der er meget uro herinde, som vi HA'er forsøger at holde nede, men ligemeget hvad vi gør er det ikke godt nok eller også er det galt at vi følger vores retningslinjer som kan være at en af jeres venner bliver frosset. I får advarsler og alt det, og i ligger selv op til frysningen, det er tydeligt at se. Sig jeres mening på den måde at ingen bliver stødt over det, i skal ikke køre personligt på os fordi vi har "magt" som i mener bliver misbrugt, som igen der bliver sagt, vi følger retningslinjerne.
Det kan godt være May-Britt virkede lidt sur i den debat "Hvor er Claus?", men på sin vis forstår jeg det godt, da der bliver kørt meget på hende, hun bliver dømt for det hun gør som hun skal når hun er HA'er.
Jeg ser gerne at i selv skal sætte jer i den situation at være HA'er og i skal tage de beslutninger hvornår en person går over stregen og han/hun skal have en advarsel. Dette bruger i personligt på os HA'er, og det synes jeg ikke er nogen grund til, vi overholder de regler som vi har fået som skal følges.

Personligt ser jeg ikke ned på nogen af jer, og vil hellere ikke gøre det, jeg er blevet udvalgt til HA'er for at holde orden herinde, og hjælpe jer på positive måder.

Jeg opfordre jeg til at være gode ved hinanden og sprede lidt kærlighed, skriv som i gjorde før, bare med omtanke. Jeg ser gerne at der kommer lidt ro herinde så det er hyggeligt for alle. Men så længe der er nogen der modarbejder er det ikke nemt. Hvis der er nogen der har noget personligt de vil af med som ingen lige skal se, så skriv til mig pr. mail herinde, og kan være vi kommer sammen til en løsning på problemet.

Knus Kristina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. på "cikane" på HA'erne.
  • #1   14. feb 2006 Hej Kristina..

    Jeg synes det er så rigtig alt det du skriver, jeg er ved at være træt af at læse om alle folks brok.. Det er næsten lige meget hvad så er der en eller anden der brokker sig.. Det er især over jer HA'er der bliver brokket..

    Jeg synes også vi alle skulle ligesom du skriver det, være gode ved hinanden og sprede lidt kærlighed.. Og tænke en ekstra gang inden der bliver skrevet noget i en tråd.. Tænk over at man faktisk kan støde en eller flere ved det man skriver, man vil jo helst heller ikke selv have en stødende bemærkning i en tråd man selv har oprettet..


  • #2   14. feb 2006 Er virkeligt glad for at se nogle positive indlæg.. ;)..
    Og Happy Valentines dag til alle fra mig.. smiley


  • #3   14. feb 2006 Mette - Det har du ret i er lidt komisk.. smiley

    Nan - Bare vi kan få en mere med via dette indlæg, så er jeg glad.. smiley


  • #4   14. feb 2006 miiig.. smiley

  • #5   15. feb 2006 Hihi... Mette, skal du låne en næsevarmer? ;0) hahaha

  • #6   15. feb 2006 Ved godt i ikke har overtrådt nogle regler, og heller ikke Mette, måske synes i det er morsomt, men cikane mod os HA'er.. Sender ingen advarsler eller noget, da intet er overtrådt, men kan i ikke more jeg med alt det over msn eller i mails så vi ikke skal se på det i indlæggene?
    - Kristina


  • #7   15. feb 2006 Alex - Kan tydeligt se at det er bemærkninger, igen.. siger ikke i skal forsvinde ud af kg, siger bare at i ikke skal cikanere os..

  • #8   15. feb 2006 Alex - Siger også kun min forståelse af det..

  • #9   15. feb 2006 Alex - Godt, kender dig jo ikke selv så godt, så det er jo lidt svært at udtale sig om..

    men jeg går i seng.. nat nat


  • #10   15. feb 2006 JEG må indrømme at det med at der er kommet HA´ere til er et fint initiativ da vi længe har manglet jer på KG..

    MEn men men.. Jeg kan afsløre at jeg selv er både admin og mod på mange forskellige internationale fora så her kommer de regler der fortæller hvordan jeg synes en Admin/MOD skal opføre sig..

    Sådan kører JEG mine jobs:

    En MOD/Admin må IKKE:

    *Være partisk/ give sin personlige mening til kende i en debat når vedkommende er på "arbejde" - privatliv og job for sig..

    En Admin/MOD´s arbejde består i at være en slags ordenspoliti på et fora/side men stadig må de ikke blande deres personlige meninger ind i en debat..

    En banning/frysning skal ALTID begrundes uanset hvad..


    Sådan gør JEG - og ville såmænd kun fortælle det..

    Men hvis ikke jeg bliver frosset så vil jeg spørge hvad HA´erne synes om de regler JEG og mange andre mod´s/admin´s kører efter..



  • #11   15. feb 2006 En Admin/MOD´s arbejde består i at være en slags ordenspoliti på et fora/side men stadig må de ikke blande deres personlige meninger ind i en debat..

    Kan omskrives meget hurtigt.. En admin/mod bør altid være neutral..


  • #12   15. feb 2006 Tak for jeres mening, jeg skal selvfølgeligt selv vende mig til "jobbet", som Nan skriver har jeg kun været her en dag.. smiley Men skal nok gøre mit bedste, så det fungere ordentligt.. smiley
    Knus Kristina


Kommentér på:
Ang. på "cikane" på HA'erne.

Annonce