{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  x factor
  • #1   25. mar 2011 jeg holdte os med sarah..hun var bedst..:)

• #2   25. mar 2011 af de to så var det sara som sang den der nye sang bedst
    men alle de andre sange var anna L bedst til men hun er bare så kedelig at se på
    og programmet handler jo om X factor ikke om sang kun.. så sara var vel den rigtige vinder

• #3   25. mar 2011 Jeg syntes virkelig ikke at hun er særlig dygtig smiley faktisk holde jeg med Patricia. Jeg syntes bare sarah er kommet så meget frem på hendes personlighed(og den syntes jeg virkelig heller ikke om) og syntes bare ikke man skal vægte så højt om man render rundt som en abe på scenen frem for om man egentlig kan synge smiley hehe, men ja hun har jo vundet fordi der var flest der kunne lide hende, jeg er bare bestemt ikke enig smiley

• #4   25. mar 2011 Vicki - Det er jo din mening, jeg syns hun syger godt! Og hun er for vild på scenen!
    Jeg KEDER mig når jeg skal se på enden Patricia eller Anne Louise, og jeg syns slet ikke Patricia synger særlig godt... smiley
    Så sådan er vi jo så forskelligt! Jeg håber Sarah laver noget fed rock-pop! Så kunne jeg uden tvivl godt finde på at købe en cd med hende...

• #5   25. mar 2011 Jeg synes ligesom Bo, at vindersangen var Sarah bedst til at synge, men jeg havde helt klart Baboo, som favorit hele vejen igennem... Patricia kunne jeg også lide, fordi hendes stemme var meget speciel og unik smiley Men jeg er sikker på at uanset hvad, så kommer vi til, at høre mere til Baboo smiley

• #6   25. mar 2011 Og Sarah KAN synge smiley
    Hun sang det sidste nummer beder end Anne Louise....

• #7   25. mar 2011 Alle har jo hver deres smag smiley jeg tror også meget af det der gør hun i mine øre synger dårligt er fordi hendes personlighed irritere mig så meget hehe smiley
    det sidste nummer så jeg så dog ikke fordi jeg løb rundt i cirkler af spænding gg*

• #8   25. mar 2011 Vicki - Det er jo også noget andet smiley Vi kan jo ikke alle lide de samme mennesker...

• #9   26. mar 2011 Jeg blev så glad da Sara vandt! Hun er vores Annie Lennox!
    Blev også ked af det da Patricia røg ud til fordel for Babou, for Patricia havde så smuk en stemme! Krydsede bare fingre for at Babou ikke vandt - for hans personlighed synes jeg til gengæld ikke om!
    Godt at vi ikke alle er ens!

• #10   26. mar 2011 Jeg synes også den bedste vandt, da det er en helhed og ikke kun lige det at kunne synde..

og Sarah indtag scenen.. og river en med sig.. hun har X Factor..

• #11   26. mar 2011 puha jeg fatter ikke hvordan man kan syntes godt om Babuu ?

en kvindestemme i en drengekrop ? hvordan kan det tiltale NOGEN ? udover små teenagerpiger til et mgp show :S

• #12   26. mar 2011 * Berit * *, du har god musik smag gg* smiley Jeg syntes bare det at være sanger handler allermest om at kunne synge, hvem kommer til at se hendes "fede" scene show på hendes cd? smiley
    Kan ikke lade være med at irritere mig over at det såre hende når hun bliver forvekslet med en dreng,(har hun sagt i et indslag) jamen så tag dog noget andet tøj på menneske! smiley Så kunne jeg heller ikke lade være med at lade mig irritere hver gang hun blev sendt videre hun så skulle stå og bokse til kameraet i ti minutter, og spille alt for smart smiley Alle siger hun bare er sååå naturlig jeg syntes bare hun er selvglad hehe smiley
    Nu håber jeg ikke alle sarahs fans kommer efter mig, men det er bare min menig smiley

• #13   26. mar 2011 jeg synes i alle årene, at det vindernummer de har lavet, er langt under standarden, sammenholde med de andre numre, som de har sunget!

sådan lidt kedelig pop agtig, hvor de ikke kan synge igennem/ vise deres talent.

Jeg synes nu også, at Anne Louise var en klart bedre sanger, men hun havde til gengæld ingen performance evner !

• #14   26. mar 2011 Sarah sang vinder sangen bedst.

men sikke et sprog hun har!!! det lyder bestemt ikke pænt.

• #15   26. mar 2011 Sarah kan langt fra syng! Så er enig forstår slet ikke hun kunne vinde.
    Sys det har været en ringe x faktor denne gang.
    Og hvorfor ta en sang sunget af Lady gaga, når man er så meget drenge pige som Sarah, det passer jo slet ikke samme, det var helt af H til sys jeg godt nok!
    Anne Louise var bedre, men mener ingen af dem var dygtige nok, til at vinde det hele. Måske man skulle melde sig næste gang, fordi føler lidt alle kan komme med, det var så useriøst et program denne gang!

• #16   26. mar 2011 tror heller ikke lige meget hvor dårlige de end havde været havde dommerne ikke sagt noget negativt i finalen om dem, det plejer de aldrig at gøre smiley men lå faktisk ikke mærke til det smiley

• #17   26. mar 2011 Sarah var helt fantastisk på scenen. Dog skal hun træne stemmen noget mere, hvis hun vil blive ved med at synge og være sanger.

Tror at x-factor skal være hele pakken og ikke kun sang, så måske derfor at hun vandt.

Hvis jeg kun hørte Sarahs og Anne Louises stemmer, og ikke så deres performance, så ville jeg hellere have set Anne Louise vinde, for jeg mener, at hun har en bedre vokal end Sarah.

lige et spørgsmål til jer andre: kunne nogen af jer høre, at Babou lavede fejl i sin første sang? Altså det ikke fordi jeg vil rakke ned på ham. Men er bare i tvivl om det var en lydfejl eller om han virkelig lavede en fejl. Måske fordi han var nervøs. Men dommerne sagde ikke noget om det.

• #19   26. mar 2011 Er helt enig med trådstarter smiley sys heller ik hun synger godt...og sys egentlig i det hele taget at de talentshows er alt for opblæst - har der overhovedet været nogle deltagere der kunne synge siden Simone vandt?

• #20   26. mar 2011 Der var hende der blev nr 2 sidste år, hun var god, der hvor Thomas vandt?

Kommentér på:
x factor

Annonce