11. nov 2009 Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
Succes-historie <3 Succes-historie <3
Hej allesammen.
Har lige lyst til, at fortælle en succes historie Min tidligere nabo flyttede for 4 år siden i hus i nabobyen... Samtidig fik de en MCO blandings-hunkat... Den var kun indekat, men var løbet ud for dem et par gange, mens de boede derovre, men der fik de den hurtigt fanget igen
Så flyttede de tilbage til byen her pr. 1/11-10 og fire dage efter de var flyttet smuttede katten ud for dem igen og har været væk siden... Den har været efterlyst her i byen og jeg har personligt set den én gang, hvor den sad udenfor min dør og spiste af det kattemad, jeg altid har stående derude... Jeg skyndte mig selvfølgelig at kontakte hende dengang ( det var i januar ) og hun kom også med det samme og vi gik rundt og ledte og kaldte, men nej vi fandt den ikke og jeg har ikke set den siden...
Men idag blev den set udenfor det tidligere missionshus og manden fandt den deromme og fik den med hjem... Den var skræmt fra vid og sans og han fik da også nogle skrammer Så efter 5 mdr. ude kom den hjem igen
Det er da en succes :))
Der var kun et minus og det var at kattens pels var én stor filterknude og hun kunne ikke få en tid ved dyrlægen før torsdag til at få det ordnet... Så jeg tilbød selvfølgelig og komme om og hjælpe hende... Jeg har nemlig en trimmer der er god og meget lydsvag og hun mente nok, at hun ville kunne holde den Vi kunne jo i hvert fald se, hvad hun sagde til det
Efter lidt protest i starten, så affandt hun sig faktisk utroligt hurtigt med at blive trimmet... Tror hun kunne mærke, at det hjalp efterhånden, som vi fik noget af det væk
Det må altså også have gjort forfærdeligt ondt på hende, med de knuder... Havde simpelthen så ondt af katten
Det tog 2½ time at få hende trimmet... Hvor var det dejligt at se hende nyde at blive nusset da vi var færdige
Det var en tak i sig selv
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
Succes-historie <3