{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.589 visninger | Oprettet:

Sær opførelse fra Undulat i nat! :s {{forumTopicSubject}}

Hej!
Håber i kan hjælpe mig, er bekymret for min hanfugl Andrea.
Han går sammen med en hun (Speedey) de er i samme bur.
I nat vågnede jeg ved at Andrea Skrappede helt tovligt og baskede rundt i buret, han blev bare ved og ved med at skrappe og til sidst satte han sig på pinden, men mistede balancen og røg ned på bunden af fugleburet.
Det skete kl. 1 i nat, og han gjorte det samme efter 10 min. han basskede med vingerne på stedet og skrappede helt vildt. Speedey sagde intet men sad bare på pinden. Jeg tændte så noget lys, og lod det være tændt natten over, og der var intet natten igennem.
I dag er Andrea frisk nok, og flyver lidt frisk på værelset med Speedey. Men undrer mig bare over hva der har været galt!? :s

hvad mener i?
Har i prøvet det før?

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sær opførelse fra Undulat i nat! :s
  • #2   8. apr 2011 Okay, så du vil sige det er fordi den er blevet bange?

• #4   8. apr 2011 Nej nemlig, han sidder bare og pludrer med hunnen.
    Men tænkte om det kan være noget parrings noget?

• #5   8. apr 2011 hej heidi jeg har avlet med fugle før hen ca 15 år og det har intet med parrings adfærd at gøre han er som felis f siger er det fordi han er blevet bange og i mørket kan han så ikke finde op på pinden igen,han kan blive bange for mange ting lyde fugle hører godt eller en skygge hvor står dine fugle i vinduet så kan en ugle eller andet have skræmt den eller hvis du har overdækket buret kan der komme skygger, ved parrings adfærd vil hannen sidde og nikke til hunnen og prøve at made hende de kan ligge op til 7 æg og de ruger på skift ca 15 18 dage ungerne bliver passet af begge forældrefugle håber dette kunne hjælpe lidt

• #6   8. apr 2011 hej
    Okay, de står ikke overdækket, men gardinerne er rullet for.
    Hmm.. det med at made hunnen, det har han faktisk gjort tit, hvor han nærmest hoster maden op, og hvor hun så derefter tager imod maden.. smiley Men mange tak for respons.
    Det er ikke noget jeg skal være bekymret for eller?

• #7   8. apr 2011 du kan jo ikke gøre alverden hvis han bliver skræmt af skygger og husk hvis du har pl,aner om at avle med undulaterne så husk at sætte en kasse op for ellers resikerer du hunnen ligger sine æg i bunden af buret og dine unger vil højst sandsynligt dø

• #8   8. apr 2011 har en redekasse, + alt mulig redematriale + har et bur ekstra til unger smiley

Kommentér på:
Sær opførelse fra Undulat i nat! :s

Annonce