{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
302 visninger | Oprettet:

Adoptivfamilie søges til missepige {{forumTopicSubject}}

Hej , ved ikke om jeg må poste det her men nu prøver jeg så må i brokke jer hvis det ikk er iorden;)

Står i den træls situation at jeg er gået fra min kæreste i forrige uge.. Han har så vist sig at være en totalt idiot og har lavet en masse lort. Men nu har jeg altså fået a vide at han har efterladt sin kat i det hus vi havde lejet.. Hun var efterladt uden vand eller mad men min mors mand har været ude ved hende hver dag og snakket med hende og givet vand og mad..
Men huset bliver lejet ud fra imorgen af så vi har været nødt til at flytte hende midlertidigt hjem til min mor da jeg bor ved min mormor og morfar og intet kan gøre, men min mor kan ikke have hende så egentlig skulle vi finde en ny familie til hende idag, det er desværre ikke lykkedes så nu prøver jeg her..
Hun er rigtig sød og kælen og renlig.. En rigtig dejlig kat der bare mangler kærlighed..
Hun er i Nyborg-området..

Håber at høre fra nogen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adoptivfamilie søges til missepige
  • #1   11. apr 2011 Maria J ** egentlig skulle vi finde en ny familie til hende idag**

Det kan tage mange måneder at finde en egnet familie. Så hvis det er en hastesag, så synes jeg det er bedre at aflevere hende på et internat, og lade hende få nyt hjem ad den vej. Det er godt nok ingen garanti, men sandsynligheden for et godt hjem via internat er større, end hvis katten bliver givet væk til den første den bedste, der melder sig.

Godt I har hjulpet hende. Og held og lykke med at finde det rette hjem.

... Og uh, din (eks)kæreste skulle skamme sig smiley

• #2   11. apr 2011 Tinka D: Er så heldig at en på min facebookliste har skrevet hun kan tage hende så håber at kunne aflevere hende der når jeg får min bil til at virke:)
    Og ja han burde skamme sig rigtig meget.. Og hans nye kæreste, som han var mig utro med, mener selv hun har rigtig meget kattetække og at hun er vildt god til katte:S

• #3   12. apr 2011 Jeg håber at hende fra Facebook er den rette nye ejer så. Men er det en du kender?...
    Sorry for mit lyseslukkeri, men jeg er altså vældig skeptisk over for hu-hej-haste-overdragelser af katte til fremmede. Katten skal jo gerne sikres et godt hjem resten af sit liv.

• #4   12. apr 2011 Enig med Tinka .
    Men kan hvorfor var det at du ikke selv kunne få katten hjem ?

Kommentér på:
Adoptivfamilie søges til missepige

Annonce