{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Uberettiget regning, hjælp søges! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Jeg har lige brug for lidt hjælp her..

Jeg boede i 2007 i en lejlighed i Århus med min daværende kæreste. Jeg fraflyttede lejemålet da vi brød, d. 01.11.07
-Og lejligheden blev synet, afregnet af viceværten fra boligselskabet samt underskrev både min eks og jeg en frasigelseserklæring, som boligforeningen har meldt modtaget d. 29.11.07...

Nu kommer så det jeg skal have hjælp til.
Den 9 februar 2011, i år, modtager jeg så en opkrævning fra Århus kommunale værker om indrivelsen af en restence på 1.155,29 kr, hvorefter jeg ringer til dem og beder om en specificering af den regning, og de tilsender mig et dokument hvorpå der står at det er en flytteopgørelse fra d. 03.07.2008, dvs. EFTER jeg er fraflyttet lejligheden, og må være da min eks er fraflyttet.

Jeg kontakter dem igen, og fortæller at den må skulle sendes til min eks-kæreste, da jeg fraflyttede 8 måneder før datoen som det er dateret til, samt fik boligselskabet til at bekræfte dette ved at sende de kommunale værker, frasigelses erklæringen samt de andre oplysninger, og boligforeningen er enig med mig, den burde ikke sendes til mig.

-Jeg hørte i mellemtiden IKKE mere fra Århus kommunale værker, og troede det havde løst sig.

MEN.. For godt to uger siden modtog jeg så brev fra SKAT om at den resterende gæld var sendt til inddrivelse gennem min indkomst. -Jeg ringede til SKAT hvorefter de forklarede mig at de IKKE kunne trække den tilbage, da det er Århus Kommunale værker som skal gøre det, og det er dem som jeg skal kontakte, selvom de forstod urimeligheden.

-Dét gør jeg så igen.
Jeg får fat i en MEGET sur ansat ved de kommunale værker, som påstår at min eks-kæreste ALDRIG har stået ved navn på nogen regninger fra dem, og de ingen beviser har for at han har beboet adressen, trods boligselskabet har sendt dem alle oplysninger, og har bevist at hans navn stod der ligesom mit. -og bliver desuden med en meget truende adfærd, beordret at betale den regning, hvorefter han smækkede røret på..

Nu ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har alle mine papirer i orden, og da jeg fraflyttede gjorde jeg præcist som boligforeningen foreskrev jeg kunne gøre.

HJÆLP? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uberettiget regning, hjælp søges!
Kommentér på:
Uberettiget regning, hjælp søges!

Annonce