434 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Har fået to skildpadder :) Har fået to skildpadder :)

Ja så fik vi hente mine to fine sumpskildpadder i søndags på fyn. Synes de er super flotte smiley

Har lavet et album med dem begge to, så man kan se dem. Synes de er så flotte og er super glad for dem. Endelig blev min drøm til virkelighed smiley

Her er de: http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=14044

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har fået to skildpadder :)
  • #1   4. maj 2011 Hvor er de fine. Tillykke med dem smiley

De er nogle sjove nogen! Jeg havde engang to rødøret terrapiner. Den ene stak af hver gang den så sit snit til det :-))

• #2   4. maj 2011 Tusind tak smiley De er bare så søde smiley

Ja de kan skisme være ret sjove. Hehe min den ene er os en der gerne vil afsted hurtig, hehe smiley

• #3   4. maj 2011 Ja, de ser bare rigtig fine ud!
    De kan skisme løbe hurtigt, ja! smiley
    Andrea (den ene af mine - den anden hed Kaj, hehe) stak engang af fra deres have, som vi havde lavet i vores have. Der gik ikke lang tid, så var hun tre huse nede af gaden i deres have... Hun havde spurtet!! :-))

• #4   4. maj 2011 Hold da op. Men ja, de kan godt nok løbe hurtig. Det er enlig lidt vildt. I sær når man tænker på de forskellige vitser og historier der er med skildpadder, hvor de bliver sat som om de er langsomme, hehe smiley

• #5   4. maj 2011 Hehe ja, netop! Så man forventer ikke at det kan gå så stærkt.
    Der er sikkert også mange, der stadig vil sige: "Argh, de er da slet ikke hurtige..." :-))

Har du dem bare i akvarie? smiley

• #6   4. maj 2011 Lige nu har jeg dem i det akvarie som jeg fik med, som der er for lille smiley

Men regner med at jeg vil lave noget udendørs til dem, men har ikke helt bestemt mig. Men de skal i hvert fald have meget mere plads smiley

• #7   5. maj 2011 Ej det var da ikke ligefrem smart smiley
    God idé med det udendørs - i hvert fald her til sommer. Vi lavede en lille indhegning til dem i vores have, og det nød de rigtig meget. Ellers kom de også lidt i badebassin når vi havde det oppe også. Det er super hyggeligt! smiley
    Jeg har en veninde, hvis venner har en landskildpadde, så det er godt nok lidt anderledes, men alligevel ... De har et stort akvarie som står på gulvet med en plade over - som de så bruger som sofabord. Det ser så hyggeligt ud! Og så er det jo helt vildt personligt med sådan et sofabord smiley
    Gad vide om man kunne lave noget i den retning med dine... smiley

• #8   5. maj 2011 Ja det vil nok kun kunne bruges her i sommertiden. I hvert fald med de to vintere vi har haft..
    Ja tror os at de vil nyde at komme ud i såen et havebassin med noget landsted, hvor de kan sole sig osv.. smiley
    Ej det lyder da som en sjov og hyggelig ting de har haft lavet. Ja det kunne sikkert godt være noget vi kunne gøre, må jeg da lige finde ud af. Og om manden er med på sådan en ide, det er lige det, smiler smiley

• #9   5. maj 2011 Ja, det er helt sikkert noget de vil synes om smiley

Hehe ja, det er jo så lige det. Det er nok også et større projekt, når der skal vand i i stedet for. Men mon ikke der var et eller andet sjovt man kunne finde på :-))

• #10   5. maj 2011 Ja det er jo nemlig det, men ja, må se hvad vi finder på, smiler smiley De skal i hvert fald have mere plads ind de har, det helt sikkert smiley

• #11   5. maj 2011 Det lyder fint smiley
    Det kan være jeg jævnligt skal kigge i dit album for at se om du får smidt lidt flere billeder op smiley

• #12   5. maj 2011 Hehe skal da i hvert fald nok skrive når jeg for bestemt hvad vi gør og få taget foto af det, når vi skal i gang med at lave det.. Men bliver nok først i løbe af juni det sker.. Da jeg skal i gang med projekt osv snart i skolen, som jeg os skal op i. (sku helst gerne blive student smiley )

• #13   5. maj 2011 Det kommer i første række, ja! smiley Skildpadderne skal nok overleve, hehe. Men du må meget gerne sige til, når der er nyt at kigge på - eller høre om for den sags skyld :-))

Ved du hvad det er for et projekt endnu? smiley

• #14   5. maj 2011 Ja det gør det nemlig.. Og ja skildpadderne skal nemlig nok overleve, de ser ud til at have det godt, så smiley
    Skal nok lige skrive så snart der sker noget nyt smiley

Uh projekte er noget med at vi skal finde på et nyt produkt og vi skal have alle vores fag ind i det.. Også skal vi også have lavet en case opgave, så der er nok at se til. Og projekte skal vi også op i, gulp..
    Det er handelskolen jeg går på smiley

• #15   5. maj 2011 Det vil jeg glæde mig til smiley

Det lyder meget bekendt. Går også på HG. Har næsten lige været oppe i caseeksamen i IT. Lige nu sidder jeg med Innovation, som jeg senere skal bruge til grundforløbseksamen. Det var lidt pudsigt smiley Hehe.
    Men ja, så bliver der da nok at se til! :-))

• #16   5. maj 2011 Hehe ja jeg går så på HGV, det er voksenforløbet. Hvor jeg tag de to år på 1 år smiley Så der er bare stres på, da vi kun har 2 uger tilbage med alm undervisning, puha.
    Men ja ret sjovt at det næsten er det samme vi laver smiley hehe..

• #17   5. maj 2011 Åh ja okay. Det kan jeg godt se smiley Men det skal nok gå! Ved du hvad du skal op i til case? smiley

Jeg går på noget der hedder HG Flex, hvor jeg også tager de 2 år på ½ år, da jeg fik merit for 1½ år på HHX. Så lidt tættere på hinanden er det faktisk også :-)) Hvor morsomt!
    Det er meget mere motiverende at kunne tage det på så kort tid. Synes du ikke? Det er til at se sig ud af smiley

• #18   5. maj 2011 Ja vi ved inte i nu om case opgaven. Den ville vi vist først få afvide, når den alm undervisning er slut..

Ah hvor dejligt. Ja det er bare skønt og tag den på så kort tid og få det hurtigere overstået.. Også har jeg heller ikke råd til og være på SU, så bliver godt og få voksenelevløn.. Hvis altså jeg finder elevplads, for det er sørme ikke let..

• #19   5. maj 2011 Okay smiley Hvis du tilfældigvis skal op i IT D om COOP, kan du da sige til :-))

Nej det kan jeg godt se. Der er ikke mange penge i SU. Jeg håber du finder en elevplads! smiley

• #20   5. maj 2011 Uh håber sørme ikke at jeg skal op i IT, så falder jeg død om, hehe smiley

Nej er der godt nok ikke. Og ja de tilbyder godt nok skolepraktik, men det er ikke meget mere ind man får i SU.. Så tak, håber godt nok også smiley

Kommentér på:
Har fået to skildpadder :)

Annonce