{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  må man gerne dette?
  • #1   6. maj 2011 det er så lidt mere besværligt end det smiley hehe

  • #2   6. maj 2011 Hvis du ejer katten må du oprette den :o)

  • #3   6. maj 2011 Jeg ville mene at du sagtens kan oprette en profil på hende. Hun er din kat nu.

  • #4   6. maj 2011 annie og iza...... ok tusind tak for hjælpen så skal jeg da lige oprette hende:)

  • #6   6. maj 2011 jo man må gerne ha en solgt kat herinde den må bare ikke være solgt ved oprettelsen men hvis den nye ejer så vil oprette den herinde så skal de slette den da den ikke må være oprettet 2 gange smiley

  • #7   6. maj 2011 5.5 Katte der er oprettet mere end en gang
    Det er ikke tilladt at en bruger opretter den samme kat flere gange, f.eks. for at kunne vise flere forskellige billeder af katten. KatteGalleri.dk henviser til at man i stedet benytter Fotoalbums på siden. Hvis dette ikke overholdes vil brugeren blive bedt om at slette de overflødige katte. Hvis brugeren ikke reagerer på henvendelsen, vil alle de pågældende katte der er ens blive slettet....... det står der hvertfald i brugerbetingelser men igen det er jo ikke fordi jeg vil vise hende fra flere billeder men derimod bare vise hun er min?


  • #8   6. maj 2011 Som Annie allerede har skrevet, så må du gerne oprette katten herinde, når du ejer katten.

    Hvis den tidligere ejer har oprettet katten herinde før den var solgt, så er der intet i reglerne der forhindre den tidligere ejer i at have oprettet katten herinde. Der gælder jf. brugerbetingelsernes afsnit 5.4. at bruger skal have tilknytning til katten, og den ikke må være solgt ved oprettelse.

    Jeg har set de samme katte på flere profiler herinde, hvilket ikke er mod reglerne. Det er kun et brud på betingelserne, hvis det er samme bruger, som opretter samme kat mere end én gang jf. afsnit 5.5.


  • #10   7. maj 2011 Jeg synes osse d bare skal oprette hende, hun er jo din kat nu...

    Og da det jo bliver nye billeder, kan jeg slet ikke se noget problem i det..

    vi skal da have lov til at nyde den smukke tøs


Kommentér på:
må man gerne dette?

Annonce