{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  legeland fredericia vs. vejle??
  • #1   14. maj 2011 Og det i Vejle er indendørs uden dyr, men DYRT smiley Ville helt sikkert tage den i Fredericia..

• #2   14. maj 2011 der er bygget en indenfor i fredericia... hvor den gamle føtex lå inde i byen....

• #3   14. maj 2011 Vidste jeg heller ikke smiley Sorry

• #4   15. maj 2011 Til Heidi.
    Der er nu heller ikke noget at sige til at du har misset det, det er stort set ikke besøgt og meget dårligt skiltet, så man bemærker det næsten ikke når man går forbi dernede *griner*
    Har altid tænkt at det var spild af de 50kr de vil have for indgangen, og har stort set aldrig set nogen derinde når jeg er gået forbi.

Jeg ville til enhver tid finde en dag med godt vejr, pakke en madkurv og hive ungerne (hvis jeg altså havde nogen udover mine behårede drenge smiley ) med i Madsby Parken.

Ved dog ikke om de har noget for de aller mindste, men synes tit jeg ser folk komme med både barne og klapvogne, så mon ikke der er.

• #5   15. maj 2011 heidi: jeg bor os selv i fredericia... men syns jeg blev meget skuffet over skærup zoo sidst vi var der... så vil jeg næste heller kører længere og tage i odense zoo eller givskud... smiley

Kommentér på:
legeland fredericia vs. vejle??

Annonce