{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
24.495 visninger | Oprettet:

Ansøgning som pædagogmedhjælper HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley jeg håber der sidder en lille pædagog med forstand på ansøgninger, sagen er den at jeg er færdig med min uddannelse som salgsassistent pr. 31 juli, og ærlig talt, trænger jeg til nye udfordringer, jeg har set mig interesseret i en jobannonce som pædagog medhjælper. Er der nogle som eventuelt kan komme med gode råd til hvad der er godt at have med i denne ansøgning? her er hvad jeg foreløbigt har skrevet. Er dog ikke helt tilfreds , men ved snart ikke hvad jeg skal skrive , har rettet og lavet om flere gange , HJÆLP !


Ansøgning vedr. ledig stilling som pædagogmedhjælper

Jeg har med stor interesse læst jeres annonce vedr. stillingen som pædagogmedhjælper i jeres vuggestue.

Jeg afslutter pr. 31. juli min uddannelse som salgsassistent i Matas. I den forbindelse brænder jeg for at komme ud at prøve noget nyt, i et helt andet miljø, med andre udfordringer end hvad butiksbranchen kan tilbyde mig.
Jeg er en frisk ung kvinde, som elsker børn, og alt den liv de skaber omkring en. Jeg har som yngre og indtil nu været barnepige, for to søde piger, som jeg har nydt meget. Jeg vil beskrive mig selv som en ung kvinde med et stort legebarn gemt under det ydre. Og jeg elsker når jeg kan være sammen med børn, hygge om dem og lege med dem.

Jeg arbejder bedst i et miljø med mennesker omkring mig. Jeg er derudover en meget omsorgsfuld person og jeg ser helst at alle mennesker omkring mig er glade og har det godt. Jeg fremgår som en glad og udadvendt person, og der skal meget til at påvirke mit humør i den negative retning. Jeg er derfor god til at håndtere ’sure’ miner blandt folk. Jeg er meget målbevidst, og jeg elsker at udvikle mig og få mere viden.
Jeg håber min ansøgning har vakt interesse, og kommer gerne til en personlig samtale, hvor jeg vil uddybe de spørgsmål, der kan være til mig.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Med venlig hilsen
Jeg fremstår som en glad
Julie Borreskov Højvang


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansøgning som pædagogmedhjælper HJÆLP
  • #1   3. jun 2011 Når det handler om børn, må der godt være noget du kan strukturere en tryg hverdag at du kan sætte grænser men med et smil.

  • #2   3. jun 2011 Jeg har også fået flettet ind at jeg vægter en tryg og rolig hverdag højt, og det er vigtigt at støtte hvert enkelt barns behov samt udvikling .

  • #3   7. jun 2011 Hej Pulleh,

    jeg vil lige give noget feedback på din ansøgning. Jeg er nemlig selv i gang med ansøgningsskrivning lige nu. Det er ike helt så nemt, men har været til vejledning omkring det.


    Jeg synes det er nogen rigtig gode og relevante kvaliteter du stiller op smiley

    Du skriver på et tidspunkt: Jeg fremgår som en... Det tror jeg ikke der er noget der hedder. Men du kan skrive fremstår.

    Så fik jeg ar vide, at jeg skulle slette alle jeg'erne i min ansøgning. Jeg ser mig selv som, jeg er god til osv. Du kan, hvis du har fået nogen anbefalinger førhen skrive, tidligere arbejdsgiver har sagt, at..... Eller tidligere arbejdsgivere ser mig som.... Så det er nogen andre der står inde for dine kompetencer.

    Og så fik jeg at vide at det er vigtigt at skille sig ud. De får mange hvide kuverter med hvide ansøgninger i. Så de ligner alle sammen hinanden.

    Forslagende var skil dig ud med, en anden farve papir, et klistermærke hvor der evt. står ugens tilbud, lav noget med deres logo i din ansøgning. Vær kreativ.

    Jeg har selv lige afleveret to store collage, og har fået svar tilbage, at de ikke søgte nogen lige hos dem, men de synes det var god en ansøgning, så de vil sende den til deres samarbejdsparter.

    Held og lykke med det. Krydser fingre for dig smiley




Kommentér på:
Ansøgning som pædagogmedhjælper HJÆLP

Annonce