{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.809 visninger | Oprettet:

Lena L
Lena L
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

point kuren - hjælp... {{forumTopicSubject}}

Hello, de damer smiley

ja nu går den altså ikke længere!!! jeg har på 3 mdr taget 6 kilo på!!!, og er bange for at det skal blive endnu værre. det skulle jo gerne være sådan at min pony stadig kan bære mig...

jeg har fået point kuren anbefalet af en veninde som har (foreløbigt) tabt 30 kilo, og jeg synes det lyder rigtig spændende. jeg har desuden været inde på vægt vogternes hjemmeside og læse om kuren og det lyder jo dejlig "nemt" og meget overskueligt!

MEN de vil have 895 kr for et brev kursus som jeg havde tænkt mig at tage. for de penge får man :

Weight Watchers brevkursus består af
Pris: 895 kr. (prisen er ekskl. porto)
Brevkurser bliver sendt med posten pr. efterkrav
•Grundhæfter: Velkommen, Mad, Mæthed, Motion og beskrivelse af vores nye ProPoints program, opskrifter, tips og idéer til mad, motion og meget mere.
•Indkøbsguide: Find ProPoints værdierne på dine yndlingsprodukter.
•RestaurantGuide. Se ProPoints værdi indholdet på dine yndlingsretter fra restauranter og fast-food kæder.
•ProPoints Kalender. Et super hjælpemiddel på vejen mod din nye vægt. Skriv ned hvad du spiser og hvor meget du motionerer i denne overskuelige ProPoints kalenderen gælder for 14 uger.
•Kogenbogen Lækkert Fjerkræ.
•Motionsdvd.
•Du kan sende din vægt ind til os hver uge, så er vi med på sidelinjen hele vejen.

det har jeg desværre ikke råd til da jeg er en stakkels studerende... smiley og jeg ærger mig gul og blå... men så var det jeg tænkte om der var nogen der lå inde med materialet, som de evt kunne sende/maile til mig??

evt bare point listen over hvor mange point der er i madvarerne, og evt hvordan man finder ud af hvor mange point man må spise for om dagen...

jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig..

på forhånd tak.

MVH Lena

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  point kuren - hjælp...
  • #1   6. jun 2011 Jamen hvis din veninde er på det, så kan hun vel hjælpe dig smiley
    Men ellers så bliver de ind imellem solgt på dba.dk og lign

Jeg tror personligt at en stor del af succesen ved den kur, skyldes støtten fra holdet og vejlederen, og det at man bliver vejet foran en anden hver uge...og ja, jeg har prøvet det, og jeg havde godt nok for blød en rygsøjle til at holde det, så hellere de meget mere slaviske vægtkonsulenter *ss*

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    feb 2010

#2   6. jun 2011 hun bor desværre i australien, så det ville være langt nemmest at finde det her hjemme smiley mne havde dog slev tænkt på det smiley

• #3   7. jun 2011 Ja det er vanvittig de skal ha så mange penge for det , tænk sig at store mennesker på SU eller elevløn ikke kan få de hjælp fordi det skal være helt latterligt dyrt smiley Sys det er svineri , det holder da kun folk fra den kur at det skal være så dyrt smiley

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    feb 2010

#6   7. jun 2011 Lone J : 1000 tak, min mail er : lenalyngoe@hotmail.com
    du er en engel

Cilie: Hmm... ynes du får det til at lyde som om jeg lever af chokolade smiley rigtig øv, når man bare har burg for en smule hjælp. oprettede ikke emnet for at få at vide at jeg bare kan spise som normal vægtige, det er det jeg gør nu, men har jo altså så taget 6 kg på, så har tydeligvis brug for en smule støtte...

Pulleh: ja det er virkelig de moraliserende at man går ind og ser deres prier smiley de burde egentlig skamme sig...

• #7   8. jun 2011 Cilie : Hold op hvor er du ikke særlig intelligent og høre på ? Skisme da noget sært noget skrive ! Nogle kan faktisk godt have lettere ved at tage på end andre , hvis du skulle være i tvivl hedder denne proces STOFSKIFTET og er dette for lavt nytter det ikke bare at spise normalt !

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    feb 2010

#9   8. jun 2011 Lone J : TAK... DEN ER MODTAGET smiley

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    feb 2010

#10   9. jun 2011 1000 tak *Maria* hvor er det dejligt at der er nogen der hepper smiley og sikke et flot vægt tab på så kort tid. hatten af for dig!

Kommentér på:
point kuren - hjælp...

Annonce