{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lege-billeder
  • #1   7. jun 2011 kan dit kamera ikk det at du trykker lidt ned på den knap man tager billedet med også holder dig klar også kan den tage det med det samme istedet for der lige går lidt eller det bliver sløret. ved ikk lige hvad man kalder det, men jeg kan nemlig på mit.

Håber du forstod det smiley

• #2   7. jun 2011 det er aotufokus du snakker om, og faktisk et rigtigt godt tip hvis man ikke har kontinuerlig autofokus. mit problem er at jeg ikke har lys nok til at lave en hurtig lukketid og med blittz kan man kun tage et billede før den skal lade til næste billede. giver for mange afbrud.

• #3   7. jun 2011 ahhh ja okay. men ja det var auto fukus jeg tænkte på, mit kan nemlig tage to billeder os når jeg bruger autofokus. jeg skal bare holde knappen nede lidt længre, ved ikk om dit os kan. noget jeg fandt ud af ved et tilfælde at mit kunne smiley

• #4   7. jun 2011 jo mit cam kan skyde ca. 30 billeder i træk med ca 3,5 billede pr sekund, men har desværre stadig ikke lys nok til at få knivskarpe billeder indendørs smiley så meget for teknik...... det bringer dig kun noget af vejen.
    må vel bare opgive og have en hjælper til at styre kat med udendørs.

• #5   7. jun 2011 haha ja okay ikk godt med ikk nok lys smiley jeg har heldigvis okay meget lys i stuen om dagen smiley

• #6   8. jun 2011 Når jeg tager billeder er det altid bare med blitz , og det er lys nok selv om aftenen smiley Hvilket kamera har du ?

• #7   8. jun 2011 jeg har et canon 450D, men min tele har en maximalblænde på 4.0 hvilket ikke kan holde 1/1000 sek indendøre- end ikke på max iso. dermed bliver billeder i topfart slørede.

Kommentér på:
lege-billeder

Annonce