{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Må dele min glæde ! Succesfuld slankekur! {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare noget så glad så jeg sidder helt oppe på den aller øverste sky! Jeg har altid været overvægtig og har igennem tiden prøvet alverdens forskellige kure ! Men NU skulle det være ! Ikke mindst fordi jeg skal på ferie i oktober !
Jeg har lagt ALT der hedder sukker på hylden , spiser mere frugt og grønt end nogensinde , og er gået helt amok med både spinning, zumba, TRX og løbeture ! Jeg startede min kur den. 22. maj , for 4 uger siden , og vægten sagde i dag at jeg altså har smidt 4.6 kg! Jeg er noget så glad for at det endeligt er lykkedes for mig , og helt uden at jeg går sur i det smiley
Har altid motioneret meget med spinning og andre hold på fitness centret , det værste har været at skulle omlægge kosten , men synes ærligt talt ikke det har været så slemt - den første uge var lidt hård , men eftersom man stille og roligt kommer i en daglig rytme er det ikke særligt svært smiley

Måtte lige dele min glæde med jer smiley Go Pinse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må dele min glæde ! Succesfuld slankekur!
  • #1   12. jun 2011 hvor er det fantastisk stort tillykke med dit flotte resultat *S*

  • #2   12. jun 2011 Thumbs up herfra - godt gået, og stort tillykke!! smiley

  • #4   12. jun 2011 Alletiders!! Afhængigt af, hvor meget du har at tabe endnu, vil jeg råde dig til ikke at køre for hårdt på; selvom det fungerer for dig nu, og du har gejsten, er det svært at holde den oppe i længden, og så kommer risikoen for, at man tager på igen. Så hellere holde et jævnt tempo med indsatsen, ikke overdrive, og du kan sagtens leve med det i lang tid :o)

    Jeg kender alt til det; har selv tabt 39 kg de sidste 2½ år, og kæmper lige med de sidste 6 ;o)


  • #5   12. jun 2011 Therese : jeg køre også stille og roligt på smiley Det haster ikke mere end det jager , men bare det at jeg har sat sukkeret på hylden har virkelig hjulpet , for jeg kan stadig godt spise LIDT chips og saltstænger, og sådan smiley men har bestemt ikke travlt smiley

  • #6   12. jun 2011 Jeg er lidt nysgerrig for det lyder jo fantastisk . tillykke med det smiley Det er super godt at du har sat dig for at opnå noget og nu er godt på vej smiley

    Jeg er ikke selv overvægtigt men siden jeg kom i puberteten som 13/ 14 årig (kan ikke helt huske hvornår smiley ) så begyndte jeg lige så stille at tage mere og mere på. Har aldrig rigtig lært at spise sundt fordi det ikek var nødvendigt men nu er jeg bekymret for at det kan blive et problem hvis jeg ikke tager fat inden det bliver et problem.
    HVordan gør man det med maden. er det kun slik og chips og sådan man skal droppe ?

    Vh. Lonnie


  • #7   12. jun 2011 Pulleh; det lyder godt! Det er også den bedste måde! Held og lykke med det! :o)

  • #8   12. jun 2011 hvor er det fedt smiley så dejligt for dig smiley og det er så dejligt at høre at der er nogen der har fanget at det ikke behøver være alle mulige fansy kure, men bare sund kost og motion smiley det holder hele vejen smiley

  • #9   12. jun 2011 Lonnie: jamen den kur jeg er gået på er med Henrik Bruhn (ham komikeren) og den krævede ikke ret meget , udover at jeg i 3 dage skulle lade ALT sukker ligge , dette betød desværre osse frugt ! Men jeg måtte til gengæld i den tid godt spise fed mad som f.eks. grill mad (det gjorde jeg dog ikke) Herefter skulle jeg sørge for min væskebalance i kroppen . Dette betød at jeg i 2 dage ikke måtte drikke andet end rent vand , 4-5 l. om dagen i de to dage . Og så skulle jeg ellers lige hilse og sige at fedtforbrændingen ryger i vejret !
    Jeg har enlig aldrig spist ret meget slik og usundt mad , men overvægten har bare hængt ved siden jeg var yngre smiley
    Men det mad jeg får er typisk wok mad med masser af grøntsager , spiser grøntsager til mine måltider osv.

    Der skal virkelig ikke ret mange ændringer til før at man kan tabe sig smiley


  • #10   12. jun 2011 Ej hvor fedt . det lyder jo super godt smiley
    Har altid frygtet at det med kur er sådan lidt langt ude i skoven. synes nemlig ofte at det er det man hører men det der lyder jo ikke så slemt smiley Tror også lidt at det er derfor jeg har frygtet det lidt. Han hører jo til tider om nogen hvor kuren tager overhånd og man ikke tænker på andet og det er jo ingen måde at leve på.
    Tusinde tak. Du er en god inspiration smiley


  • #11   13. jun 2011 Nej jeg synes virkelig os der er nogen kure der er helt umenneskelige ! Og det er absolur os derfor jeg ikke gider bruge min tid eller mine penge på det , for jeg VED at jeg falder i på et tidspunkt fordi de er bare møg mad man skal leve a :s

    Men Dejligt du kan bruge lidt af min inspiration ;D


Kommentér på:
Må dele min glæde ! Succesfuld slankekur!

Annonce