9.878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

nye dollarsedler-skal man veksle de gamle? nye dollarsedler-skal man veksle de gamle?

Hej allesammen smiley

Min mor har lige opdaget, at der er nye dollarsedler, og ville derfor gerne vide, om man kan veksle de gamle. Jeg har søgt på google, og fandt en side, hvor der står, at de gamle stadig vil fungere som betalingsmiddel.

Men er der nogen af jer, der ved, om man skal veksle de gamle, og om man stadig kan gøre det?

selv tror jeg nok, man kan. Men er ikke sikker. Er ikke helt inde i det med valuta smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nye dollarsedler-skal man veksle de gamle?
  • #1   19. jul 2011 Det er egentlig ligesom her hjemme! på et tidspunkt "forsvinder" de gamle sedler! Men det er ikke sådan at man skal jage ud og få dem vekslet, der går noget tid inden!
    Men hvis hun ikke skal bruge dem foreløbeligt, så synes jeg hun skulle få dem vekslet, så hun ikke pludselig glemmer det!
    Min far og søster arbejder begge i bank! og de veksler i hvert fald stadig de gamle i noget tid endnu!

• #2   19. jul 2011 okay, tak for hjælpen smiley

det fortæller jeg hende. tror også hun skal få dem vekslet snart.

• #3   19. jul 2011 Ja synes også bare hun skal få dem vekslet!
    Så er hun i hvert fald på den sikre side! smiley
    for kan selvfølgelig ikke sige hvordan det fungerer "der ovre"!
    Tror nu man kan blive ved med at bruge de gamle i lang tid, ligesom her hjemme!
    Men veksler hun dem, så er hun da sikret! smiley

Kommentér på:
nye dollarsedler-skal man veksle de gamle?

Annonce