Øvv hvor blir jeg hidsig :/ Øvv hvor blir jeg hidsig :/
Har lige hørt fra en bekendt at hendes kat var begyndt at tisse i hans dyne og hun derfor havde lukket døren til soveværelse, OK tænker jeg . Kort efter får jeg så a vide at den har tisset på hans sofa og nu skulle den aflives! Spørger så om han har fået den tjekket for urinvejsproblemer . Neej nej det havde han ikke for han vidste der ikke var noget ! Nå tænker jeg , hvordan fanden ved man det når man ikke er dyrlæge! Jeg siger så at det kan have noget at gøre med tisseriet . hvortil der svares Ja, men nu skal hun aflives!
Hvorfor pokker tjekker man da ikke sådan noget og gir katten en fair chance !?
Blir sku harm, for synes bestemt ikke man skal ha kat så !
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Jeg sys i hvertfald ikke det er fair bare at lade den aflive uden at tjekke hva problemet er
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
Sådan en person burde slet ikke have dyr.
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
Katten er sikkert hverken vaccineret, neutraliseret eller idmærket - hvis den bliver aflivet, så er vi 100% sikre på at katten IKKE får en tris skæbne.
Når vi skal være helt ærlige så kender vi alle til katte som er endt hos inkompetente ejere, som først har spoleret katten pga manglende forstand på katteadfærd, hvor de derefter enten dumper katten på en landevej eller lader katten blive vandrepokal - det ville da have været at gøre disse katte en tjeneste, at få dem aflivet...
Det bedste ville selvfølgelig have været at dem der i sin tid har solgt killingen havde gjort sig mere umage da de valgte killingekøber, men sådan ved vi jo at verden ikke er.
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 90
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
Der er to syndere. Dem som producerer og sælger/bortgiver killingerne, og er fuldstændig ligeglade med hvor killingerne kommer hen
- og dem som anskaffer sig en kat uden at vide andet om katte end at de siger miav og har 4 ben, for derefter at dumpe katten på den ene eller den anden måde.
Dem der sælger disse killinger er præcis lige så slemme som dem der anskaffer sig killingerne.
Øvv hvor blir jeg hidsig :/