{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.753 visninger | Oprettet:

Er det ikke lige lovligt tidligt??? :-( Grå hår {{forumTopicSubject}}

Har et lille spørgsmål, omkring det med at blive gråhåret. Er der nogen der ved hvad det er der gør man bliver gråhåret, sådan lidt mere præcist?

Jeg er pisse ked af det i dag. Jeg er 28 år gammel, og kan se jeg allerede er begyndt at få grå hår. Synes jeg altså ikke er særligt morsomt!!
Er det ikke lige lovligt tidligt til den slags???? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det ikke lige lovligt tidligt??? :-( Grå hår
  • #1   29. jul 2011 hej. det er altså meget individuelt, nogle holder farven indtil den dag de er ældgamle, men måske, er du en af de heldige der ender med at have en helt sølv grå flot manke som 40 årig. har du ikke set nogle af de kvinder som bare får den flotteste grå farve smiley det ser så classy ud smiley ber til gud at jeg er en af dem,
    dog er det dog sådan at man ofte skal kigge på sine forældre for at finde ud af hvornår man får gråt hår og hvilken grå farve det bliver smiley
    og for dem som ikke får så flot en grå farve, eller bare enkelte hår, er der jo opfundet hårfarven smiley (thank you god) smiley


  • #2   29. jul 2011 Jeg er 25... begyndte for 2 år siden at få mine.. Jeg farver mit hår nu, fordi mit pandehår har ret mange af de små grå! smiley
    Jeg personligt, blev syg med angst og depression, og det har været det der har sat gang i mit... alt det stress der var forbundet med den periode satte virkelig gang i tingene.

    Sååe... enten er du bare arveligt modtagelig for de grå... eller også kunne det være du skulle kigge lidt på dit liv og dit stressniveau?! smiley

    Kender ikke andre grunde der sætter gang i det. Men der er sikkert flere...


  • #3   29. jul 2011 Jeg har aldrig haft flottere hår end da det begyndte at gråne - i 30 års alderen. Nu tja, det er for gråt:-)

  • #4   29. jul 2011 Tja - jeg er 20 år gammel, og hvis ikke jeg farver mit hår er det stort set gråt all over.. Jeg begyndte at få de første grå hår som 16 årig, og det er bare gået stærkt siden, så nu farver jeg mit hår stort set hver måned for at undgå de grå hår.. Kan egentlig ikke se der er noget at være ked af, det er jo bare en hårfarve, og hvis du ikke kan lide den kan du jo farve toppen.. smiley


  • #5   29. jul 2011 min veninde på 50 år var fuldt gråhåret i en alder af 22 år og har aldrig en dag i sit liv haft farveprodukter i sit hår. hun har virkelig smukt hår, så fat mod smiley

  • #7   29. jul 2011 Ha, ha -. ja jeg rev dem også ud i starten - på et tidspunkt kunne jeg vælge med de grå hår eller at være skaldet:-)

  • #9   29. jul 2011 jeg fik at vide, at jeg manglede calcium, da jeg opdagede at jeg havde nogen grå hår. det passede så også med, at jeg ikke havde drukket mælk i utrolig lang tid.

    ved ikke med jeres mælk eller kalk tablet vaner smiley


  • #10   29. jul 2011 Uha! Så må jeg ud at købe kalk:-)
    Jeg startede nok omkring de 30 og snart er det stålgråt.
    Jeg har valgt ikke at lade det farve, da jeg ikke mener at det er sundt og fordi jeg ved at en dag må jeg stoppe alligevel.
    Skal det farves skal det være for sjovt, har ind imellem fået lavet "salt og peber".


  • #12   29. jul 2011 Min søster er næsten totalt gråhåret i en alder af 34 - hun begyndte i 20'erne. Hun farver det så godt nok jævnligt, så det ikke ses. Vores far var totalt gråhåret, da han var 28! Jeg har vist heldigvis ikke de gener, selvom jeg er begyndt at få en del i pandehåret - jeg er 31. Jeg har dog en masse forskellige farver hår indimellem hinanden, så man ser det ikke - endnu.

    Så det er genetisk betinget - jeg tror ikke, det har meget med at gøre, hvor meget calcium, man indtager ;o)



  • #13   29. jul 2011 Egentlig er grå hår ikke grå, snarere hvide. Hvordan hårfarven tager sig ud er bestemt af hvilken farve resten af ens hår har. Jeg synes det er flot med sådan en hvid stribe i helt mørkt hår. Mindre flot, når de hvide hår er stive, uregerlige krøluldshår i en leverpostejsfarvet manke. Hmpff smiley

  • #14   29. jul 2011 Jeg bliver 28 om en uge og jeg opdagede mit første grå hår for cirka et år siden. Og min søster begyndte at få enkelte grå hår da hun var 25. Men kan nu ikke se at det er noget at være ked af:)

  • #15   29. jul 2011 Det værste er jo så - at som tiden går bliver man mere og mere tyndhåret.

    Siger jeg der ellers altid før var så arrig over den tykke manke jeg havde - ja netop, havde - gad vide hvor tyndt det kan blive:-)


  • #16   30. jul 2011 Lis, du er da virkelig en solstråle eller noget.

  • #17   30. jul 2011 Så jeg må bare vende mig til det, er der noget der siger mig, og acceptere jeg ikke bliver yngre. smiley Hehe.
    Det var lidt af et chok for mig her i går at opdage, MEN, det går vel nok.

    Hvad angår farven i det grå hår, så er jeg temmeligt sikker på at farven er krid hvid. Hvid som sne. Både min dejlige, men desværre afdøde mormor havde krid hvidt hår, ligeså har min farmor som endnu lever, og hende som jeg har arvet størstedelen af mit udseende efter, som er min oldemor Karen, som jeg er opkaldt efter, hendes hår var også krid hvidt. Og min oldemor Christine havde også krid hvidt hår. Så det med det krid hvide hårfarve, ligger til familien hos kvinderne.


Kommentér på:
Er det ikke lige lovligt tidligt??? :-( Grå hår

Annonce