{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat lyder som en due?
  • #1   6. aug 2011 Er det kun når hun spinder eller er det når hun snakker til jer?

    Alle de katte jeg har haft i mit liv har "sagt som en due" når man fx snakkede med dem,. når de siger hej og er nysgerrige. Så siger jeg også som en due og sådan snakker vi smiley


  • Nina  O
    Nina O Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   6. aug 2011 Det er både når hun spinder og "snakker"Det er HELT galt hvis man vækker hende. Så flipper hun helt ud med det. Hun kan sagtens "miav" når hun leger med den anden kat.

  • #3   6. aug 2011 Sådan lige et hurtigt "Godmorgen" lyder gerne "drdrdr" fra ham hehe

  • Nina  O
    Nina O Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   6. aug 2011 Og Heidi, hun kan vel ikke være i løbetid konstant? For hun har ALTID gjort det smiley

  • Nina  O
    Nina O Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   6. aug 2011 Desuden kan man sige "Emma?" og så svarer hun med en lille duelyd. Det lyder helt klagende når man ligger og nusser hende smiley Hun bliver også lidt jaloux, hvis jeg ligger og putter med min kæreste. Så møver hun sig ind i mellem os. Vi har en kat mere, men den vil kun nusse når det er hende og jeg der er alene.

  • #6   6. aug 2011 Eller at de kigger på fugle..... smiley


  • #8   6. aug 2011 MIn Asti kan ikk sige andet i Cruuuu som en due smiley

  • #9   6. aug 2011 Haha, hvor sjovt. Vores mis siger ikke lige som en due. Hun siger bare hmm, ligesom hun ikke lige var klar over at vi snakkede til hende. Og så lyder det som om hun har en fjeder indeni når hun hopper ned fra noget. Den er stensikker hver gang. Sådan har ingen af mine andre katte sagt.

    Hvordan ved I om jeres kat snakker til jer, eller de mangler noget eller brokker sig. Vores kat sagde ikke særlig meget ca den første halvanden måned vi havde hende, og nu siger hun bare meget. Vi har snakket om, om hun er utilfreds eller om hun bare snakker med os. Vi snakker bare igen og så tuller hun lidt rundt. Det er meget lyst det hun siger, undtagen hvis hun ikke får noget ved bordet eller i køkkenet, og man kigger ned på hende og siger nej. Så kommer der et vred, dybt miav. Hehe.


  • #10   6. aug 2011 Jeg tror ikke, du er i tvivl, hvis hun mangler noget !!!

    Lige nu har jeg en insisterende hankat stående, brølende og kan slet ikke kocentrere mig : )


  • #11   6. aug 2011 Sofia, Thomas og Putte - *Hvordan ved I om jeres kat snakker til jer, eller de mangler noget eller brokker sig.*
    Bare her til morgen havde Hector viklet sig ind i trådene fra et folde-gardin uden jeg havde set det, og så kaldte jeg på ham. Så var det bare et laaaaangt mijaw som hjælp. Gider han ikke køre i bil kan han lyde som en hel voksen kat.
    Hvis han svarer tllbage siger han Crrrrr som en due, og hvis han skynder på mig (hvis jeg står med vådmaden) er det mange korte miaw miaw miaw.
    Det er det jeg har observeret efterhånden hehe.


  • #12   6. aug 2011 Min mors 14-årige kat lyder også sådan, når hun er rigtigt kælen - og hun er bestemt ikke i løb, for hun har været steriliseret i mange år! ;o)

  • #13   6. aug 2011 Ja, hun lyder heller ikke sur. Det er bare fordi ingen af mine andre katte snakkede særlig meget.

    Der er også meget forskel på, når hun snakker, og når man står med maden. Der er vildt forskel i miavet. Hehe.

    Men det lyder sjovt, at de siger ligesom duer smiley


Kommentér på:
Min kat lyder som en due?

Annonce