{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hævn-stemmer
  • #1   1. mar 2006 Klapper i mine hænder :-))))) En der ku sige "undskyld" Syntes det er flot Brian :-)))

• #2   1. mar 2006 Jeg forstår det ikke.
    Men lige så snart man griber til hævnkarakterer, er det ejeren man vil ramme - det går bare "ud over" dyret, via dens bedømmelse.
    Måske er det fordi det bare provokerer nogle, at deres kat ikke er bedre end gennemsnittet - eller hvad man nu individuelt bedømmer ud fra.

• #3   1. mar 2006 Jeg synes hævnstemmer er latterlige, men der er desværre mange der bruger dem. De er specielt tydelige når man først har fået høj, så giver deres middel og vupsi, så ændrede de mening omkring ens kat...
    Hvis folk ikke kan tåle at få andet end middel burde de ikke have deres katte herinde, eller de kunne i det mindste frabede sig karakterer...

• #4   1. mar 2006 Du mener vist:
    Hvis de ikke kan tåle at få andet end <b>høj</b>, burde de frabede sig karakterer.
    Du har ret, Patricia.

Man skal ikke oprette en kat herinde / modtage stemmer, hvis man kun forventer høj +.

• #5   1. mar 2006 * * * Mette (Heks) * * * - Har skam lært det nu smiley

Lena C - Det har min mor lært mig.. fra jeg var helt lille har jeg fået at vide; hvis man gør noget forkert, siger man undskyld (det er der dæl'me mange der kunne lære noget af - de skulle liiige låne min mor i 5 minutter)

Mille S - Jeg tror du har ret, men jeg synes godt nok at det er latterligt!

Patricia B - og det var lige præcis det der skete her. Dolph og Tansor fik begge "høj" af *biiiip* og da jeg gav *biiiip* "middel" blev deres stemmer på finurlig vis "lav"

Mille S - igen.. tror du har ret!

• #6   1. mar 2006 * * * Mette (Heks) * * * - nej, men jeg havde skam også givet en høj først - det var en anden grund der gjorde at jeg lavede den om til "middel" - og jeg begrundede det overfor ejeren..

• #7   1. mar 2006 Brian S:
    Jeg tror godt jeg kunne lære lidt af din mor!! smiley
    Har det med at være så satans påståelig og stædig, også selvom jeg ved, jeg ikke kommer nogen vejne med det.

Mette:
    Ja, vi har diskuteret lidt omkring bedømmelse smiley
    Måske er katten "grim" - men som du skriver, det kan den ikke selv gøre for.
    Men på et galleri kan man KUN være overfladisk, <b>ergo kan man kun bedømme ud fra udseende</b>. Så det kan godt være, at det er den sødeste kat, men jeg ser det som, at det er billederne man giver karakter.
    OG: <i>middel er nu engang ikke dårligt!</i> I hvert fald ikke når JEG giver det.

• #8   1. mar 2006 Mille S - Hah! Sådan fungerede det bare ikke hjemme hos min mama smiley så faldt der sgu brænde ned *lol*

Middel er heller ikke slemt når jeg giver det - det siger mere om modtageren, hvis denne bliver muggen over det..

• #9   1. mar 2006 Mette:
    Foreslår du da, at jeg ikke skal give middel, andet end til dem, der kun har få billeder, for ikke at få 'folk' (=sårede katteejere) på nakken ?
    Sandheden er vel aldrig populær, hvis det skader éns stolthed.
    Jeg kan godt se din pointe. Det er surt at have gjort en masse ud af profilen, og så katten bare får middel, pga. at en bare har kigget på racen, og bim-bam-busse, middel til dig - <i>jeg kan ikke lide racen. Derfor.</i> :s
    Den holder ikke vand, nej.
    Puhaa.... Det er op til den enkelte. Så længe man er objektiv.

• #10   1. mar 2006 men hvis man ikke må give andet end høj og x-tra høj - bliver karakter-mulighederne så ikke overflødige?

• #11   1. mar 2006 *rettelse*

karaktermulighederne
    (kom til at gå lidt amok med stregerne - sorry)

• #12   1. mar 2006 LIGE MINE ORD, BRIAN.
    Når man opretter en sådan profil, må man i det mindste <b>forudse</b> at der på et tidspunkt er én eller to, der giver andet end xtra og høj.

• #13   1. mar 2006 Det er meget sjældent jeg giver middel, af samme årsag som Mette, men de få gange det er gjort , og det er meget få har jeg begrundet, og det er som regel, når billeder er meget utydelige, eller hvis folk ikke har skrevet noget om deres katte, jeg skriver så at jeg meget gerne vil kigge forbi igen, hvis de har sat nye eller flere billeder ind, så jeg eventuel kan ændre min middel he he det var nemt da jeg mener det samme som jenni he he Tog li et kopi a det du havde skrevet :-))) Håber det er ok

• #14   1. mar 2006 Hihi jeg syntes nok, jeg havde set det før smiley
    Alle meninger er rigtige.

• #15   1. mar 2006 Lena C og jenni E - det er meget fint, og jeg kan godt følge jer langt hen af vejen - men kan I ikke følge mig i at hvis alle har det sådan, kan det være lige meget hvad man stemmer? Jeg mener, hvis det skal ende med at vi alle stemmer det samme til hinandens katte, så er det jo ligegyldigt.. så kan det jo være det samme, alle katte får jo høj alligevel.

Mille S - nemlig!

• #16   1. mar 2006 Man kan jo ikka andet end at grine, fordi vedkommende højst sandsynligt vil provokere igen, da nogle ser det som en provokation at få middel.
    Og det er da barnligt ??

• #17   1. mar 2006 Brian>>> Som der stod skriver jeg altid en begrundelse hvis jeg giver lav/middel smiley men jo det bliver ski da alt alt for kedeligt hvis alle fik høj :-))

• #18   1. mar 2006 Lena C - jeg synes bare ikke det var helt tydeligt hvad du mente - nu har jeg dog forstået..

• #19   1. mar 2006 Natasja A - Ja, det kan vi hurtigt blive enige om...

• #20   1. mar 2006 Nemlig Lena!
    Jeg ville ønske alle atemte ærligt. Sådan næsten ondskabsfuldt ærligt (hehe) smiley Så ville man nemlig blive ENDNU mere smigret, når man fik en høj eller ekstra høj !
    Men jeg synes også, at karakterskalaen skulle deles op i flere niveauer.
    Det er en lidt brat overgang: middel = dårlig, høj = smuk.

• #21   1. mar 2006 Du er tilgiver he he du er jo osse kun en dreng hehe ajjjj nu ska jeg nok være sød ;-)))) Bare gi igen hvis du ka nå det he he jeg er træt må heller se dyner nu :-)))

• #22   1. mar 2006 jenni E - jamen, jeg forstår bare ikke at man melder sin kat til et galleri, hvor der kan stemmes, hvis man ikke kan tåle at hele spektret bliver brugt..

Lena C - en dreng.. hmm - min mor sagde jeg var en dreng da jeg var 12.. jeg er 25 nu - for gammel til alle ungdomsorganisationers målgruppe og for ung til alle andres :s

• #23   1. mar 2006 tag det som ros så ;-)))

• #24   1. mar 2006 Folk skal bare acceptere de stemmer, de nu engang får. Dermed ikke være sagt, at de ikke må spørge, ved f.eks. middel; selvfølgelig.
    Men det MÅ bare ikke påvirke DERES bedømmelse af ens kat... En bøn.

Godnat. Tak for snakken smiley

• #25   1. mar 2006 Lena C - okay - tak for ros så smiley

jenni E - sov godt

alle - jeg har måttet skrive det samme 5 gange nu, fordi Dolph ville hjælpe mig med at taste *lol* man er bare nødt til at elske den dejlige kat smiley

• #26   1. mar 2006 Mille C - jeg er med dig! Hele vejen! Sov godt og selv tak smiley

• #27   1. mar 2006 Nu vil jeg tage kæresten under armen, og hoppe i seng, inden den bliver indtaget af de to terrorister smiley sov godt allesammen

• #28   1. mar 2006 hævn stemmer er simpelthen for åndssvagt, hvis jeg giver middel eller lav, begrunder jeg det altid (gir kun middel og lav til folk, hvis deres billeder er rigtig dårlige) og jeg skriver altid at jeg gerne ændre min karakter hvis der sker ændringer.

• #29   2. mar 2006 May-Britt * - kan jeg godt forstå - et eller andet sted kan jeg heller ikke se det er nødvendigt at skulle forklare og begrunde - for hvis man ikke er så vild med katten/profilen skal man vel også have lov at stemme som man vil..

Og som jeg har skrevet tidligere, er det da åndssvagt at melde sin kat til et galleri hvis man ikke kan tåle at den bliver bedømt ud fra de muligheder der er..

Kommentér på:
Hævn-stemmer

Annonce