{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

SØNDERKNUST :'''( {{forumTopicSubject}}

Det sneer og min lille Minnie er lige ved et uheld blevet sluppet ud. Jeg kan ikke kalde den til mig, for så knyttet er den desværre ikke til mig endnu. Den mjiaver ikke engang når jeg kalder. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre - det er jo mørkrt nu, og imorgen vil dens fodspor være dækket af sne. Jeg er så ked af det, der findes ikke noget værre end at miste. Jeg tør ikke ringe efter dens tidligere ejer, for han er lidt underlig og er ikke til at slippe af med igen. Jeg er også bange for at han så siger, at han vil have begge katte tilbage igen (også søsteren plet). Jeg får ikke lukket et øje i nat, tænker sådan på hende. Ved at Plet heller ikke kan undværre hende.

Er der nogen der har et råd til hvad jeg skal gøre? Jeg bor i et rækkehus for ungdomsboliger der ligner hinanden på en prik, så jeg 'sover' i hvert fald med lyset tændt! Jeg tager også fri fra skole imorgen, for der er virkelig INTET der er vigtigere end min kat og dens helbred!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SØNDERKNUST :'''(
  • #1   2. mar 2006 Nej, hvor trist !
    Men bare rolig. Katte har en ufattelig stedsans.

    Da jeg var syv flyttede vi til et hus 5 kilometer fra det gamle. Katten, vi dengang havde rendte, så vi flyttede ind i det nye hus uden kat.
    Der gik mere eller mindre en uge, og hvem dukkede op ? En lille sort, forpjusket kat, vores lille mis !

    Du skal nok finde den. Den skal nok finde dig smiley
    Men jeg kan godt forstå din bekymring!


  • #2   2. mar 2006 Jeg ved snart ikke, det ville jo have været nemmere hvis jeg havde haft den fra den var helt killing. Den er ufattelig bange og jeg bor tæt op ad hovedvejen :-(. Udover det bliver der altid holdt vilde fester i weekenderne hos naboerne.

    Bare tanken om at den skal sove ude i kulden i nat og være så skræmt, gør mig helt ude af den. Jeg er så tæt knyttet til alle dyr og vil alle det bedste.

    Håber og krydser fingre for at hun vender hjem i varmen engang.


  • #3   2. mar 2006 Jeg ville slet ikk ha lyst eller tid til at sidde ved min pc... jeg ville være ude og lede og lede og lede

  • #4   2. mar 2006 Lena C og MB*
    Sødt sagt? Hvad tror i ikke jeg har gjort og gør? Den er ikke til at høre og ikke til at se, så der er ikke meget at stille op før det bliver lyst! Sidder her for at høre om der er nogen der har et råd til mig.

    - Det var en nedværigende bemærkning! Jeg er ked af det nok i forvejen!!!!!!!!!!!!


  • #5   2. mar 2006 Lena C får det da til at lyde som om jeg hellere ville sidde foran PC'eren end at kalde på min kat!

  • #6   2. mar 2006 ***
    Det hjælper ikke at rasle osv, for jeg kan slet ikke høre hende overhovedet. Hun har før stukket af, men dengang mjiavede hun hele tiden og var i nærheden.
    - går lige ud og prøver igen.


  • #7   2. mar 2006 Du spurgte hvad du skulle gøre.... jeg svarede bare hvad jeg ville ha gjort.... bestemt ik noget ondt ment i det da.... Sorry hvis du opfattede det som det for det var ik det der var menningen da :-))

  • #8   2. mar 2006 Har lige hørt hende få gange, så ved hun er i nærheden, men kan ikke høre hvor.. til sidst hører man syner hele tiden.. Hun kan være hvor som helst.. bor ved et stort område af krat.

  • #9   2. mar 2006 Jeg fik hende smiley fandt hende under en bil og så kom der nogle og hjalp mig.. nu gemmer hun sig bag min seng. hun fik en oplevelse må man sige..

  • #10   2. mar 2006 <b>EJ, HVOR SKØNT ! </b>
    Så er der i det mindste én, der kan sove roligt i nat smiley


  • #11   2. mar 2006 Ja, men har lige fundet ud af at den halter nu.. den har max været ude i en time.. bare det nu ik er alvorligt.. jeg har ikke råd til at gå til dyrlæge med den..

  • #12   2. mar 2006 Jeg kan ikke se noget.. hun slikker sig helt vildt.. Det er også første gang hun har været ude i snevejr nogensinde.. må vel se hvordan det går om et par dage.. ellers må jeg bare bruge mine kostpenge på at få hende undersøgt..

  • #13   2. mar 2006 Det skal jeg gøre smiley tror hun er glad for at være i varmen igen.. Nu vil jeg gå ud og give hende en dåse tun smiley

Kommentér på:
SØNDERKNUST :'''(

Annonce