{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Nat visti :D {{forumTopicSubject}}

Ja så er man lige ude at nat fodre de dejlige hankatte og sige godnat til dem. Og ud af døren var jeg ved at jogge på dette bette pus: http://www.kattegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=14888

Den var lige kommet et smut forbi og havde så lige stilt sig ude for døren til hankattene, godt den ikke kan komme ind til drengene, da der er lukket godt af..

Men jeg måtte jo lige have et par foto, så ind at hapse kameraet. Den var utrolig nok slet ikke bange, den sad bare og luret smiley

Men nat nat alle sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nat visti :D
  • #1   23. aug 2011 de er så flotte og søde synes jeg smiley

    Nat nat


  • #2   23. aug 2011 Ja de er nemlig rigtig søde og flotte dyr smiley

  • #3   23. aug 2011 Griner, der skulle i øvrigt stå nat visit i overskriften og ik nat visti, hehe smiley

  • #4   23. aug 2011 hehe ja gættede jeg mig til, da jeg kom herind smiley
    Har en ven der blir kaldt Visti, så tænkte først "hmmm hvad har han nu lavet" smiley


  • #5   23. aug 2011 Pindgrise er så søde smiley Og så holder de bestanden af dræbersnegle nede , så vi skal passe på dem smiley

  • #7   23. aug 2011 Marianne H: Hehe godt du kunne gætte dig til det, gg smiley Jeg kender nemlig også en ved det navn, og ham er jeg dog ik såen lige venner med, så fik det helt dårligt, da jeg så at jeg havde kom til at skrive Visti, griner smiley


    *Pulleh *: Ah så det måske derfor den var såen ret tyg.. Vi har nemlig en masse dræbersnegle oppe mod vores fold smiley Og ja, de er nemlig bare så søde smiley

    Felis: Ja jeg ved de har en masse utøj osv, os derfor jeg ik går hen og begynder at røre den eller andet, for vil ik risikere at mine dyr bliver syge eller andet.
    Hehe ej hvor hyggeligt og sjov, men ja, det er et lille specielt og sjovt dyr.. Også ser de bare så søde ud.
    Håber jeg kommer til at se mere til denne bette pus smiley Den virke sjov nok slet ik nervøs eller andet, så den må være ret van til os mennesker..
    Men tror måske den har ku lugte at kattene fik mad, så derfor var den komme så tæt på..
    Men den kan ik komme ind til mine hankatte, så..


  • #8   25. aug 2011 Felis **Den tjekker lige de foderskåle der står ude omkring, om kattene har levnet noget..og hvis der ingen mad er tilbage, så kan jeg høre hvordan den lille stikkefyr bliver sur og skramler rundt med skålene..og så kan jeg lige så godt give den noget, for før bliver der ikke ro og den har smadret 2 dybe tallerkener ved at vippe så hårdt med dem, at de gik i stykker på fliserne...**

    Hahaha, en herlig stikkefyr :D. Så kan du lære det.


Kommentér på:
Nat visti :D

Annonce