249 visninger
|
Oprettet:
Computer programmer til sprog kursus? {{forumTopicSubject}}
Nogen der kender nogle computer programmer man kan købe, for enten en dyr eller billig penge, der kan hjælpe en i at fatte hvad pokker der står i en tekst.
Sidder og slås med spansk igen, og google translate er lig nul og niks værd!
Den laver en sammensætningen af ordene der er totalt fis i en hornlygte, og laver betydningerne af nogle ord om til at betyde noget helt helt andet end hvad der står i ordbøgerne.
Sidder og slås med hvad pokker "pueden" betyder. Jeg kan bare ikke finde det ord nogle steder i ordbøgerne, eller under verber eller prononomer! GRRRR
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 103 Svar: 379
pueden = gå
Det tog mig kun lige 25 minutter at finde frem til, at man altså skal kigge i den ordbogen DANSK - SPANSK under "gøre" og så skimme ned til "gå" og hen til "han/hun kan gå".
Så pueden, er noget man er i stand til at gøre, og dermed noget man kan.
Åndssvag måde og lede efter ord på!!
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
sep 2010
Jo, du har ret Sandra. Den ligger under "poder" i 3. person.
Det fandt jeg først ud af for 2 minutter siden, da jeg blev sur og gik ind i Dansk - Spansk ordbogen og kiggede på "kunne" (at kunne). Der stod den!
Pulleh, det skal jeg huske!
Jeg SKAL have minimum 7 eller 8 ( kan ikke lige huske det præcis. ) på 12-skalaen, på A niveau i enten spansk, tysk eller fransk for at komme ind på den uddannelse jeg gerne vil ind på. Engelsk A skal være med i disse sprogfag, og er obligatorisk for at komme und. Minimumskarakteren for det fag er det samme. 7 eller 8.
sep 2010
Læs linket, før du besvarer, og så besvar når du har læst det igennem.
http://kattegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=92218
Jeg vil gå i seng nu og lægge mig til at sove.
Nat nat og sov godt alle sammen! Og må i alle vågne glade, friske og veludhvilede op i morgen, til en god, glad dag der er rigt på positivt indhold!
Nat nat!
sep 2010
Det er ok hvis du er lidt rusten i det. Jeg selv er totalt lost i sproget neml.ig. Hehehe! Så hvis du bare er rusten, så er jeg da i det mindste ikke vildspor!
Sender dig lige en venneansøgning og en pb.
Computer programmer til sprog kursus?