{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
249 visninger | Oprettet:

Computer programmer til sprog kursus? {{forumTopicSubject}}

Nogen der kender nogle computer programmer man kan købe, for enten en dyr eller billig penge, der kan hjælpe en i at fatte hvad pokker der står i en tekst.

Sidder og slås med spansk igen, og google translate er lig nul og niks værd!

Den laver en sammensætningen af ordene der er totalt fis i en hornlygte, og laver betydningerne af nogle ord om til at betyde noget helt helt andet end hvad der står i ordbøgerne.

Sidder og slås med hvad pokker "pueden" betyder. Jeg kan bare ikke finde det ord nogle steder i ordbøgerne, eller under verber eller prononomer! GRRRR

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer programmer til sprog kursus?
  • #1   5. sep 2011 Ok.

pueden = gå

Det tog mig kun lige 25 minutter at finde frem til, at man altså skal kigge i den ordbogen DANSK - SPANSK under "gøre" og så skimme ned til "gå" og hen til "han/hun kan gå".

Så pueden, er noget man er i stand til at gøre, og dermed noget man kan.

Åndssvag måde og lede efter ord på!!

• #3   5. sep 2011 Var det da bare fransk du baksede med smiley Så stod jeg gerne til hjælp smiley

• #4   5. sep 2011 Så er jeg færdig med lektierne! Det tog mig også kun lige 4½ time, og nu er jeg hjernedød oven i bolden. smiley Hehehehe

Jo, du har ret Sandra. Den ligger under "poder" i 3. person.
    Det fandt jeg først ud af for 2 minutter siden, da jeg blev sur og gik ind i Dansk - Spansk ordbogen og kiggede på "kunne" (at kunne). Der stod den!

Pulleh, det skal jeg huske! smiley For hvis jeg dumper spansk eller får en for lav karakter end den jeg skal bruge, bliver det nemlig fransk jeg går i krig med!

Jeg SKAL have minimum 7 eller 8 ( kan ikke lige huske det præcis. ) på 12-skalaen, på A niveau i enten spansk, tysk eller fransk for at komme ind på den uddannelse jeg gerne vil ind på. Engelsk A skal være med i disse sprogfag, og er obligatorisk for at komme und. Minimumskarakteren for det fag er det samme. 7 eller 8.

• #6   5. sep 2011 Sandra.... tror du du kan hjælpe mig? Du kan læse mig andet indlæg og så besvare om du har lyst til det og om du kan, for jeg har altså meget brug for en hjælper med det her. Jeg har som sagt ingen jeg kan ty til for at få hjælp til det spanske.

Læs linket, før du besvarer, og så besvar når du har læst det igennem.

http://kattegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=92218

Jeg vil gå i seng nu og lægge mig til at sove. smiley Logger på i morgen og ser hvad du har svaret. smiley

Nat nat og sov godt alle sammen! Og må i alle vågne glade, friske og veludhvilede op i morgen, til en god, glad dag der er rigt på positivt indhold! smiley

Nat nat! smiley

• #8   6. sep 2011 Sandra du er en SKATTEBASSE!! smiley
    Det er ok hvis du er lidt rusten i det. Jeg selv er totalt lost i sproget neml.ig. Hehehe! Så hvis du bare er rusten, så er jeg da i det mindste ikke vildspor! smiley Hehehe

Sender dig lige en venneansøgning og en pb. smiley

Kommentér på:
Computer programmer til sprog kursus?

Annonce