En alle tiders Held og Lykke gave til veninde? En alle tiders Held og Lykke gave til veninde?
Er på vej i seng, men håber da jeg kan få nogle gode svar i løbet af i natten og i morgen.
Jeg vil i morgen ud og købe en gave til min klassekammerat, som også er blevet en særdeles god veninde af mig.
Hun skal her i overmorgen opereres, til at hendes nye høreapparat kan blive sat i. Det er en af den aller nyeste teknologi, der vil hjælpe hende til trods for hun er så særdeles meget tunghør at hun nærmest talt er døv! Vi snakker sammen via tegnsprog, som hun er igang med at oplære mig i.
Hun er VILDT sød!!
Men men... gaven! Min dejlige, søde, vildt skønne veninde skal have en operation i sine ørergange, så der kan blive gjort plads til hendes nye special designede høreapparat i næste måned, som efter al sandsynlighed og alle beregninger VIL give hende hendes fulde hørelse tilbage! Således hun rent faktisk kommer til at kunne høre ligesom alle vi andre hører ting og snakke og al sådan noget.
Det hun har gang i, vil ændre hendes liv for altid hvis det lykkedes! Det vil blive en enorm omvæltning for hende, en som hun både må tackle rent fysisk, høremæssigt men også rent psykisk. Det bliver en MEGET STOR omvæltning for hende!!
Så hele det her, er faktisk ret specielt. Det vil VIRKELIGT ændre hendes liv til det så meget langt mere bedre og positive end man blot kan tænke sig til!! Hun er nervøs for opperationen,hvilket jeg udemærket godt kan forstå, men opfører sig omkring den særdeles positivt samt tappert.
Hvad ville I give hende i gave, hvis hun var jeres veninde?
Hun er 23-24 år gammel. Har ikke fået spurgt hende. Vi snakker altid om så meget andet når vi snakker!
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
mon ikke der er et hvor du tænke det der..
Og så et kort der passer til
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
En god bog kunne også være en idé, hvis du ved, hvad hun kan lide. Hun kommer vel til at tilbringe lidt tid med at komme sig ovenpå operationen, og så er det rart at have lidt at læse i.
Eller måske et gavekort til noget massage eller andet i den dur:)
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 136
Hvis jeg var nær døv, og lige pludselig kunne høre, så skulle det skam udnyttes.
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 117
En alle tiders Held og Lykke gave til veninde?