4.686 visninger
|
Oprettet:
Tefal Actifry ???? {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Jeg overvejer, at købe den der Tefal Actifry.
Bedre kendt som 'den sunde frituregryde'..!
Er der nogen af jer, som har erfaring med denne?
Er den pengene værd..??
Desuden... Kan det bedst betale sig at købe den 1,5 liters istedet for den med 1 liter? Her tænker jeg på de madopskrifter, som følger med som en lille bog. Desuden er vi ofte to personer til spisning..
Venlig hilsen Laura
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
Min svigermor og svigerinde har en. Du kan lave helt vildt meget i den, og du skal ik bruge ret meget fedtstof, bla kartoffelbåde smager mega godt lavet deri..
Der medfølger en opskrift bog, gjorde der ihvertfald ved svigerinde med en masse lækre opskrifter.
Jeg vil selv have en også
Og ville nok vælge den store
aug 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6
Mailen A : Ja, men jeg tror helt sikkert, at den kan lave lækre, sprøde grøntsager. Hvilket jeg ikke tror, at ovnen og panden kan gøre ligeså godt.
Så tror nu, at den er det hele værd. Også med den kogebog der medfølger...
Sandra: Ja, den rører rundt i maden.. meget smart, for så kan man lave andre ting imens den passer sig selv...
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Desuden er jeg ikke meget for Tefal - i hvert fald ikke Jamie Olivers gryder som er lavet i samarbejde med Tefal fordi de ridser så sindssygt hurtigt = giftigt. Er meget mere til støbejern, jeg knap nok kan bære
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
aug 2014
Følger: 1 Svar: 3
Kan bestemt anbefale actifry. Den kan så meget andet en pommes friter og nuggets, som det ender med, at rigtig mange nøjes med at bruge den til. Kød og grøntsager bliver ekstremt lækre i maskinen.
Vil specielt fremhæve den stegte flæsk. Hvem gider have sin ovn svinet til af flæsken og hvem gider stegeos i hele køkkenet, men hvem elsker ikke stegt flæsk. Prøv det.
Jeg har lavet følgende i min maskine foreløbig: http://myone.dk/opskrifter/actifry-opskrifter
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 942
Lene R
Sikke en masse du har lavet og det var da en god side du linkede til
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
aug 2014
aug 2014
Tefal Actifry ????