443 visninger
|
Oprettet:
sharia lov i DK {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der fuldstændig har tabt underkæben ??
Hva er nu det for noget *** at vil have indført ??
Jeg er ikke DF'er eller noget,meeeeen det der ... så er man da ikke interesseret i at være Dansker, så mon ikke det er bedre at de bliver sendt afsted til et andet land der har lyst til at forsøge så hjernedøde mennesker??
(mit sprog et nok ikke så politisk korrekt, men jeg er godt nok forarget!!!)
Hvad syntes I om sådanne ønsker ??
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 439
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
okt 2009
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
feb 2010
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
De skal fisme ikke ud og patruljere og fortælle andre hvad der er forbudt i følge deres bog. De skal blive hjemme og passe deres egen private religion...skal de.
"
JEPS! Godt skrevet Susan
dec 2006
okt 2009
Den fortæller hvordan man skal leve sit liv,for at komme til Allah når man dør. Fx. en kvinde skal ude sex til sin mand på enhver forlangen, så fremt hun er fysisk i stand til det.
Hvis man er sarkastisk om islam eller Allah er man vantro, og fortjener derfor at dø.
Ved tyverri afhugges hånden.
En kvinde må stenes til døde hvis hun bryder loven, fx.gå uden for huset uden sin mands tilladelse ..
og så fremdeles ...
Jeg vilmuligvis blive kaldt racist for dette, men det kan jeg leve med ! Jeg kan ikke leve med at sådanne mennesker har lov/ret til at være i Dk. Jeg er TOTAL ligeglad med om deres hus er bombet,om de er statsløse, eller om de bare ikke har penge at lave for i deres hjemland, de skal ud !! UD UD UD !! Og de kan gå hele vejen til grænsen, for de skal da ikke også have penge til en flybillet ! Kald det en pilgrimsrejse forærret af Dk ...
okt 2009
De lever i Dk og her har vi en grundlov og en lovgivning, som man har at rette sig efter.
sep 2011
sep 2011
dec 2006
Puu ha.. jeg kender en der levet et liv i tvang..hun tør ikke andet..
sep 2011
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Er generelt rimelig åben for forskellighed uanset om det er holdninger eller trosretninger eller whatever, men synes simpelthen ikke det er i orden, at det ender med at der er ofre.
Så tro på det derhjemme, men kom ikke og bank på min dør!
Vi har faktisk herhjemme tegnet et lille sort kryds på vores dørkarm ude i opgangen så jehovas vidner ved at de skal holde sig væk. Min kæreste er MEGET usympatisk overfor de mennesker.
sep 2011
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Derfor skal man hele tiden huske på at de fleste med muslimsk baggrund lever et godt liv i DK med job, skole og hvad der sig tilhører.
Man kan jo sagtens sige: "smid dem ud", men hvorhen? Hvis et er utilpassede nydanskere med al familie i DK, hvor skal de så sendes hen?
Jeg synes at den er god med Jehovas Vidner. Nogle af dem vil jeg nu også tage i forsvar, for jeg kender én ret godt og har fundet ud af, at de lever lige så forskelligt som vi gør, nole er mere ekstreme end andre. Jeg forstår også godt at de ikke tør bryde med troen, for det er alt eller intet og de har et kæmpe netværk!
Forbyd de yderliggående organisationer som prøver på at undergrave demokratiet eller dreje den i den forkerte retning.
Tyskland kan forbyde nazister, kan vi så ikke forbyde Salafister?
aug 2010
Det værste er, at de patruljerer i de udsatte områder lige nu i Vollsmose.
Hvornår kommer Gjellerupparken og Ishøj?
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
desuden er det dybt respektløst at behandle danskernes gæstfrihed på denne måde!
sep 2011
sep 2011
Susan: Ja Imamerne er ofte dem der "hjernevasker" folk til at tro koranen er noget den ikke er
sep 2011
sep 2011
Forstå det nu. Det du mest ser beskrevet her i tråden er at man bare ikke gider mennesker der prøver at pådutte andre deres religion - og slet ikke en der er ekstrem. det er fint nok at folk har deres religion, så længe den holdes privat og ikke byder på ulovlige eller indtrængende handlinger.
Hvis disse mennekser ikke kan leve uden Sharia udenfor hjemmet hvadenten det er i mild form eller ekstrem form, så opholder man sig bare ikke i det rette land. End of story.
Hvis jeg bosatte mig i et muslimsk land kunne jeg så forvente at folk der ville omvende sig til Kristendommen og bygge danske kirker??? Nej vel!!!
sep 2011
Jeg arbejder tæt sammen med muslimske kvinder på mit arbejde. De er smaddersøde, fornuftige piger, accepterer at deres kollegaer ikke har den samme religion og holder ders religion for dem selv. DET ER IORDEN!
sep 2011
aug 2010
Karen Jespersen blev engang meget upopulær da hun sagde at de burde sendes ud på en øde ø......
Jeg accepterer alle trosretninger sålænge de ikke er til skade for demokratiet og ikke bevirker at der sker vold og overgreb.
Det er ikke kun Jehovas Vidner der er ekstreme. Der er mange grene af den kristne tro. Evangelisterne eks. De er nu også ekstreme.
Bare folk opfører sig ordentligt, så er jeg ligeglad med hvem de bekender sig til.
Jeg tror at det er en flok forvirrede unge der befinder sig i et ingenmandsland splittet mellem den danske mentalitet og så den sociale arv som er svær at bryde.
De unge skal integreres ordentligt, så vil udbrdelsen af Sharia aldrig ske i DK.
Nå, nu kom vi vist ind i politik......
feb 2010
Vi har i alt for mange år været lalleglade og set gennem fingre med, hvad der ulmede i det skjulte, når det gælder indvandrene. Jeg vil vove den påstand at 75% af dem der kommer til Danmark kommer af den årsag plus den hjælp de økonomisk kan få.
En ting er at man føler sig forfulgt og måske i livsfare i sit eget land, men jeg forstår slet ikke hvorfor man rejser den halve jord rundt, for at finde et hjem. Det ville jo være mere logik i at finde et land der er tæt på ens egne holdninger, frem for lille Danmark, som efter deres mening kun er beboet af ludere og lommetyve, og så lige de meget få, der tænker som dem selv. Hvorfor ikke et naboland ??? Jeg kunne da aldrig drømme om at flygte til Irak, hvis jeg følte mig truet her i Danmark.
Jeg har bestemt ikke noget imod at vi tager imod reelle flygtninge, men jeg har dælme noget imod at tage imod en stor flok mennesker der i den grad mener at vi er idioter, blasfemikere osv.
Jeg kan bestemt heller ikke have ondt af Fes fes og hans familie fordi han bliver udvist. Det skulle han som far have tænkt på inden han begik alle hans alvorlige ulovligheder, som han, kone og børn har levet fedt på igennem mange år, samtidig med de offentlige ydelser. Nej ud med dem og dem der har deres fanatiske og livstruende holdninger.
Jeg hører til dem der kan huske, da bådflygtningene begyndte at komme til Danmark. Jeg kan ikke mindes der har været vrøvl med dem. De har som oftest passet dem selv og åbnet deres små familieforetagender, som regel kina-grillbarer osv. Det samme gælder torturofre fra sydamerika.
Nej disse vanvittige og rabiate fanatikere skal ud af Danmark, uanset om de er opvokset her eller ej. De må finde et land, der har ligesindede meninger. Og de skal sgu ikke have hjemrejse-penge af den danske stat og heller ikke startkapital til der hvor de nu lander.
sep 2011
feb 2010
sep 2011
"
Trine, du besidder en farlig form for empati forstået på den måde, at disse fanaiske mennesker er psykopater. Du kan ikke tale dem væk fra noget som helst de har sat sig for. De føler ikke din smerte uanset hvordan du bærer dig ad.
Lige så længe de er her, lige så længe vil de forsøge at få netop deres religion til at blive lov her. lige så længe vil de udgøre en trussel for os. de hører ikke til her.
Jeg arbejder i et fag, hvor jeg møder en del af dem i hjemmet. Og lad det være sagt med det samme. det er bestemt ikke dem allesammen der er kommet her af nød
sep 2011
sharia lov i DK