{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ide til indslag til kobberbryllup..
  • #1   2. nov 2011 Var til sølvbryllup for noget tid siden hvor deres børn havde lavet en tip 13. Vi fik alle en seddel med 13 spørgsmål hvor der var 3 felter til hver som vi kunne krydse af i.. De havde så lavet videoer hvor de selv spillede deres forældre, med forskellige muligheder over sjove ting eller kommentarer deres forældre var kommet med igennem årene. Altså 13 spørgsmål med 3 muligheder til hver. Det var hyle morsomt :o) Ellers findes der jo et utal af sjove sange, med forskellige aktiviteter i :o)

• #2   2. nov 2011 Synes det lyder super sjovt med tip 13.

Og ja ellers sange med aktiviteter i. Jeg er vild med den hvor man synger nationalsangen. Og efter hvor sætning står der, fx alle dem med brunt hår. Så er det dem, der skal rejse sig og synge som har brunt hår.

Jeg lavede den til min mors 50 års fødselsdag. Så var det bare noget med hende. Alle dem der havde kendt hende i over 20 år. Alle dem der havde set hende nøgen. Så kan man jo lave mange forskellige.

Var til en fødselsdag engang, hvor der stod alle dem der havde sex i går. Så var der et ægtepar, hvor det kun var damen der rejste sig. Det var så et uheld, men da der så bagefter stod alle dem der har g-streng på. Så rejste manden sig i protest smiley
    Og så er det rigtig hyggeligt, hvis sangskjuleren har noget med jeres forældre at høre. Til min konfirmation var det en mobil telefon, fordi jeg dengang aldrig var mere end 5 cm fra min mobil.

Ellers kan i lave et slideshow med billeder af gode minder med god musik til.

• #4   3. nov 2011 Sofia> Super idé med det dér slideshow! Så kunne man evt. finde nogle skøre/sjove billeder og skrive kommentarer nedenunder.

Tip en 13'er er også altid et hit!

Kommentér på:
ide til indslag til kobberbryllup..

Annonce