{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

Hævnstemmer {{forumTopicSubject}}

JEG ER SÅ TRÆT AF HÆVNSTEMMER!!!!
Jeg synes virkelig det er at gå i for små sko at give karakterer alt efter hva folk giver ens kat, hva sker der for folk. børnhave igen igen hvis du ik gir min høj får du heller ik en høj af mig haha.
Man prøver jo bare og hjælpe folk med at få en bedre profil det er jo ikke for at rakke ned på nogen man gir middel eller lav, det er jo okay hvis du har en reel grund til at give det, men det andet er virkelig noget fis!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hævnstemmer
  • #1   12. mar 2006 Ja men sådan vil det blive ved med så længe der er nogen børn som ik ka klare at deres kat ik får høj eller X-høj hmmm
    Du har jo osse en mulighed at stemme denne bruger ud fra dette galleri :-)))

• #3   12. mar 2006 jeg ved godt jeg har muligheden, men kan ikke finde ud af hvordan jeg lige ska skrive det?
    kan man se hvem der stemmer en ud for jeg er rimelig sikker på hvis jeg gør det så for jeg den nok tilbage i sulet=)

• #4   12. mar 2006 der er ingen herinde som ka se hvem der stemmer hvem ud såååå smiley

• #5   12. mar 2006 *GH* hvad vil du så snakke med dig selv om??

• #6   12. mar 2006 Jeg giver efter hvad jeg synes og om jeg bliver skuffet over det jeg ser....

• #7   12. mar 2006 Desværre tror mange, at det er hele katten, man ikke kan lide, meen det er jo måske bare billederne / udseendet man kan bedømme... man ved jo ikke, hvordan katten er, bortset fra ejerens beskrivelse af kattens temperament.

• #8   12. mar 2006 ... Det er mærkeligt, at vi aldrig hører fra dem, der <i>giver</i> hævnkaraktererne. . .
    Det er altid dem, der er enige med den, der brokker sig over det, der skriver her. smiley

• #9   12. mar 2006 Det kunne måske tænkes at dine points til din kat er givet fordi den som har givet dem ikke synes de kat er til flere points??? men jeg synes da at man skal give en god og saglig begrundelse hvis man benytter den nedre del af skalaen.
    Men generelt synes jeg at folk i al almindelighed siger et og gør noget andet bla. at man stemmer i udfordringer efter hvor gode billederne er, at man ikke stemmer på dem som stemmer på en selv og meget undskyld med det tror jeg ikke en fis på når alt kommer til alt...

• #10   12. mar 2006 og med hensyn til at stemme folk ud fordi de hævner sig det er da for langt ude og i mine øjne virker det sgu også som hævn.
    Men nej man kan ikke se den / dem som stemmer en ud ( det læste jeg forleden dag på HG ) men man skal linke den tråd hvor brugeren har optrådt mindre pænt så jeg tror måske ikke man vil kunne stemme en bruger ud på det grundlag. men lad dog være med at stemme på hinanden hvis i ikke vil have "dårlige" karakterer

• #11   12. mar 2006 Lige et spørgsmål til sidst:
    Hvordan ved man med sikkerhed at en person ikke kan lide en????

• #12   12. mar 2006 Det er heller ik til og vide om det er hævnstemmer eller ej, men jeg spurgte og det blev bekræftet så, men jeg har modtaget en undskyldning, så lader det bare ligge nu. Blev bare lidt arrig=)
    Jeg forventer heller ik at alle giver min kat høj, men hvis den får middel eller lav forventer jeg da bare at der er en reel grund til det=)

• #13   12. mar 2006 Næ det er ikke til t vide hvad der får folk til at gøre som de gør. Men jeg synes at man som minimum bør give en god og sober begrundelse for hvorfor man har bedømt som man har gjort, men det kan vi vist alle her godt blive enige om...

• #14   12. mar 2006 Jeg har fået middel og høj jeg har ikke noget problem med det overhoved, men hvis jeg får middel eller lav vil jeg selvfølgelig gerne vide hvorfor.
    Annemone gav mig f. eks middel da jeg kom ind på grund af manglene tekst da det var ændret ændrede hun også stemme til høj så man skal jo bare lige snakke sammen. Håber ikke jeg får hævn stemmer for har set at den pige der er blevet omtalt har jeg givet middel fordi der næsten ikke står noget om hendes katte og vil gerne vide noget om dem, hun har giver mig høj så det bliver spændene om de bliver ændret.
    God aften herfra.

Mvh os

• #15   12. mar 2006 forresten tak til annemone smiley

Kommentér på:
Hævnstemmer

Annonce