{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.186 visninger | Oprettet:

De sjoveste sprogspasserier. ( Hvad er jeres? :-) {{forumTopicSubject}}

Kender I de situationer, hvor man bare ikke KAN lade være med at sprudle af grin over noget som en anden person siger eller gør? smiley

Sidder ved siden af en totalt sød og sjov pige i min matematik klasse, som en gang imellem har det med at gå en LILLE BITTE smule galt i byen på det sådan rent sproglige.

Vi havde om potens funktioner her i dag, og så min veninde som jeg altid sidder ved siden af, der var noget i det hun altså ikke helt kunne hitte ud af ved opgaven så hun spurgte læreren om hjælp. Jeg gik så med på en lytter, for ikke at skulle stille det samme spørgsmål til opgaven, da jeg havde samme problem. Min lærer kommer hen, og stiller sig hen ved siden af hende og spørger så hvad han kan hjælpe med. Min veninden siger, hun altså ikke forstår opgaven i hvad der menes i spørgsmålet, om hvad de tre grafer har tilfælles? Vores kære Hr. Lærer svarer så med spørgsmålet, mens han peger med sin finger som han altid gør.
>> Jamen hvad kan du se, at disse tre grafer har tilfælles? Hvad er det der er ens ved dem? << Min veninde kigger lidt på graferne og svarer;
>> De har alle tre en kraftig rejsning! <<

Jeg sidder og begynder at fnise, og prøver at bide min latter i mig, indtil jeg ser min lærers ansigts udtryk, der bare er et stort fjæs der ikke rigtigt ved hvad man lige skal svare til DEN sætning, mens han ligesom jeg, kæmper for at lade være med at grine. Det lykkedes så ikke mig at stoppe, så jeg bryder sammen i et latteranfald, og vores kære lærer, ja han begynder så også at grine fordi jeg gør det. Han er så så sød ved hende og fortælle hende, det altså hedder ”en skarp skæring med Y-aksen!”.

Hvad er det fedeste sprogspasseri I har hørt igennem tiderne? smiley Den fedeste for mig, var den fra min veninde af i matematik! smiley HEHEHEHE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De sjoveste sprogspasserier. ( Hvad er jeres? :-)
  • #3   16. nov 2011 For satan den var god..... er totalt flad af grin!!!!

    Jeg ser det ikke selv, for har ikke kanalen, men hvis man bla. ser på hvad hende Amalie (hende med Peter) siger, så er din veninde VAND ved siden af........



  • #4   16. nov 2011 Jeg skulle engang fortælle om Flugger farvers leder som så hedder Knud Erik , det endte jo så med at sætningen jeg fik fyret a var : knugger flud Erik

  • #5   17. nov 2011 *Pulleh*>> Er du ansat hos Flügger??

    Jeg er en rigtig klovn til at få byttet rundt på bogstaverne!

    F.eks. får jeg altis sagt: Klaffen er kar om lidt, hvilket vil sige at Kaffen er klar om lidt.

    Eller hvis jeg skal sige gråbrun, siger jeg stort set altid brågrun.

    Men ellers er både Amalie og hendes mor altså også eksperter i gode sprogbasser... Som ,,katten om den grønne grød'' -udtalt at Amalies mor.

    ,,One i af lifetime'' -sagde Amalie i dagens udsendelse.

    Men den bedste må sku være den med den russiske roulette.. Ha ha! Jeg griner stadig:-D


  • #6   17. nov 2011 Hihi sjov tråd smiley

    Mig og kæresten havde købt kalvesnitzler da vi skulle have winersnitzel til aftensmad. Da han så skulle fortælle min mor hvad vi skulle have til aftensmad blev det til svinersnitzler smiley Haha

    Han er generalt en meget stor sprogspasser smiley griner smiley


  • #7   17. nov 2011 Anja : Nej nej smiley Jeg er i Matas , men vi kender ham bare lidt, og skulle forklare noget for min mor kan dog ikke huske hvad smiley
    Men ja Amalie er nu en ener når det kommer til at spassesprog smiley


  • #8   17. nov 2011 hæ hæ så lige amalie og peter i går eftermiddags i tv. Amalie vil gerne giftes på Hatjitji, Peter kigger på hende og siger øhh det sted kender jeg ikke. Amalie giver selvfølgelig ikke op, jo Hatjitji, det der sted hvor der var bomber. Langt om længe går der et lys op for peter nåh haiti.

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #9   17. nov 2011 Haha Rigtig sjov tråd.... Jeg så lige en salgs annonce på en kat her i dag... "Dette er ment positivt. kan selv finde på at glemme nogle ord"

    Der stod.... ""billed 2 er desværre givet væk"""

    Ps. Så er katte altså ikke solgt, men billede er *GG*


  • #10   17. nov 2011 Da jeg var 3 år oplevede jeg snevejr for første gang. Det var jo noget af en oplevelse for lille mig.

    Jeg var en temmelig ivrig lille pige i hjemmets fire sikre rammer. Min mormor og morfar var på besøg og min morfar - som oplevede det first-hand fordi han legede med mig i stuen - morede rig ret godt over det.

    Jeg rejste mig og stavrede hen til sofaen, kravlede op på armlænet og peget ivrigt på vinduet og sagde "Se mofar det neser!" JA jeg kunne hverken sige morfar rigtig eller sne.

    Min mor kunne til gengæld ikke sige makrelsalat da hun var lille. Hun sagde altid: Kradsemaresalat.


Kommentér på:
De sjoveste sprogspasserier. ( Hvad er jeres? :-)

Annonce