{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gave til mig fra Tøsen :)
  • #2   19. nov 2011 Mange tak ..

Det var nu nærmere fordi jeg ikke rigtig følte jeg selv havde råd til dvd boksen, så jeg vendte det om og tænkte at det bare ville blive en fødselsdags gave fra Tøsen smiley Så gjorde det ikke så ondt i penge-pungen smiley

• #4   19. nov 2011 Susan

Jaja, men alligevel smiley Det er da lige sjovere at få en gave en bare at købe en ting til sig selv smiley

• #6   19. nov 2011 Jeg svare skam bare igen smiley
    Ved udemærket godt at det stadigvæk rykker ned på min konto. men alligevel smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #7   19. nov 2011 Tillykke med fødselsdagen. smiley

En dejlig gave at få fra en selv *G*
    Ja, hvis man havde pengene, ville jeg også købe en gave fra misserne til mig selv, men ikke hvis jeg kan se pengene helst skal holde til sidst på måneden også. smiley

Men du kunne også have glædet din kat på din fødselsdag, i steder for at købe en gave, så lægge pengene til side på en kattekonto til dyrlæge regninger.:-)

• #8   19. nov 2011 Altid rart med en undskyldning for at forkæle sig selv ikke smiley

Jeg har lige givet mig selv en tidlig julegave i form af den sidst nye iphone, så da den kom med posten sidste uge rendte jeg rundt og sang julesange *g*

Lidt tosset skal man jo være smiley

• #9   19. nov 2011 Tillykke Pernille.

Det var så den gave jeg vil kalde " Til Pernille fra Pernille":-)

Her i familien bruger vi også at give gaver fra kattene. Her er det blot "modparten" og íkke mig selv der betaler gaven:-)

Så kan vi jo altid joke med hvor fattige og nærige misserne har været:-)

• #11   19. nov 2011 Stort tillykke med fødselsdagen :o)
    Her har vi aftalt ikke at give hinanden julegave, men jeg har bestilt en kalender med billeder af kattene til min kæreste... Som så blir fra kattene ;o)

• #12   19. nov 2011 Jeg får da fødselsdaggaver fra både hunden og kattene, selvom jeg ved det er min mand der har købt det. Det er da dejligt at få gaver

• #13   19. nov 2011 Herhjemme har jeg alle år fået gaver fra mine heste. Det bliver det så ikke til mere, men jeg får da helt klart en gave fra min kat hehe...

Tillykke med dagen søde...!

• #14   20. nov 2011 Stort tillykke med igår smiley

Hjemme hos mine forældre giver deres hunde os alle julegaver smiley vi har nemlig en aftale om at vi trækker lod om hvem vi køber til for ikke at bruge for mange penge smiley men min nor kan ikke kun nøjes med at købe til en så hvert år er der altid en gave fra deres hunde til os under træet smiley det er jo hyggeligt smiley

• #15   20. nov 2011 xD Måske jeg skulle gøre noget af det samme til jul "Jamen skat, den der taske til 5000, den har Yatzy altså givet mig, så den har ikke været for dyr overhovedet". Jeg kan lige se hans ansigt for mig..
    Da jeg var barn fik min mor sommetider julegaver fra nissen eller julemanden.. Det var bare så underligt, at til-og-fra kortet altid var skrevet med hendes egen håndskriftxD

Kommentér på:
Gave til mig fra Tøsen :)

Annonce