Mistet hørelsen på det ene øre {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen,
Jeg har i en periode på halvanden uge været næsten døv på det ene øre. Sådan en ren vurderingssag, så tror jeg, at jeg har mistet 85-90% af hørelsen på mit ene øre.
Jeg har været syg i 2 uger, og er efterhånden ved, at være rask. Jeg fik konstateret en virushalsbetændelse og har været så snottet som jeg aldrig har været før. Jeg er stadig snottet, men det blevet lidt bedre.
Jeg var til ørelæge for 7 dage siden og skal derind idag. Jeg er simpelthen ved, at blive sindsyg, og jeg kan snart ikke klare den susen for ørene, og den nedsat hørelse som præger min hverdag. Jeg pusser næse meget tit, og hoster snot op ligeledes, meget tit.
Mit øre løber med væske, og har gjort det siden jeg blev forkølet. Hos ørelægen sidst, rensede han mit øre med et vatpind, langt inde i øret, efterfølgende så sugede han inde omkring min trommehinde fordi, at den var sprunget.
Det har OVERHOVEDET ikke hjulpet.
Jeg fik nogle øredråber, som jeg skal dryppe med 2 gange om dagen, dig 3 dråber pr. gang, og det hjælper heller ikke. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Er der nogle der har nogle inputs, smo muligvis kunne hjælpe mig, som jeg kan ta' videre med ørelægen senere?
Jeg håber inderligt på noget hjælp, da jeg er ved, at blive tosset oppe i mit hoved. Endvidere føler jeg, at min balancenerve er en smule svækket engang imellem, når jeg er meget snottet - Balancenerven sidder inde i ens øre - til dem der ikke ved det.
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Kasper Søndergaard
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 12
Tusind tak for din besked. Puha 10 decibel er desævrre en del når vi snakker hørelse! :o( Men tror ikke det er de samme vi fejler. Mit har noget med snot, at gøre, kan jeg forstå på det, men dit har været noget helt andet.
Jeg vil også sige til ham idag, at jeg vil have noget pincilin, fordi øredråberne hjælper da i hvert fald ikke. Jeg håber hos ørelægerne på Budolfi Plads, hvor jeg altid har gået. Har altid haft gode oplevelser derfra, og alt hvad de har gjort på mig igennem hele mit liv, har fungeret - bare ikke denne gang! :o(
Men vil have mit pincilin idag, også må vi se hvad de ellers kan gøre, for det her er da ikke til, at holde ud! :o(
Tak for svaret endnu engang!
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 12
Mistet hørelsen på det ene øre