{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Det var så den eksamen! :) {{forumTopicSubject}}

Overstået min første eksamen ud af de tre. Skriftlig matematik på C niveau. Nu mangler jeg kun mundtlig matematik, også på C niveau og så lige Spansk på B niveau.

Er MØG træt her til aften, men rigtigt dejligt stolt af mig selv også! smiley Jeg har gennemført et helt halvårs turbohold i matematik, og har klaret det KANON godt! Jah, det var ikke alle opgaverne jeg nåede at få løst, for vagternes opførsel var stressende og fik en til at fatte ud af fokus al for mange gange i løbet af de 3 timer.

De stod oppe ved tavlen og skrev ned på tavlen for hvert 10 ende minu der var gået, og fortalte højt, klart og tydeligt klokkeslættet og hvor lang tid vi nu havde tilbage til at løse opgaverne i.
STRESSERMOMENT ALTSÅ!!! Når man sidder og prøver at koncentrere sig!!

Men alt i alt, så gik det sgu meget godt! smiley

Og nu vil jeg i seng og sove, og nyde min WEEKEND!! smiley

Nat nat og sov godt alle sammen! smiley

Knus og kram fra mig Karen her, til alle jer her op kattegalleriet! smiley Nat nat og sov godt, og drøm en masse søde, glade drømme! smiley

Godnat! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var så den eksamen! :)
  • #1   9. dec 2011 Det var da forhåbentlig ikke alle tre timer, at vagterne underholdt jer med, hvad klokken var ? :-0

    De plejer at gøre det mod slutningen, så man kan disponere sit stof...
    Lige så distraherende er i øvrigt, når folk begynder at gå - DET kunne virkelig gøre mig stresset....
    Eller når de står og hvisker med vagterne, mens de afleverer.. uuuuhhh altså !! smiley

    Men nu er det overstået - så sov sødt smiley


  • #2   10. dec 2011 Ih hvor lækkert smiley
    Hehe det med trætheden kan jeg nikke genkendende til.

    Jeg har også netop lige afsluttet mit semester med en benhård eksamen og NU melder trætheden sig altså smiley flere ugers manglende søvn.. åh smiley


Kommentér på:
Det var så den eksamen! :)

Annonce