{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

er der virkelig ikke plads til børn... {{forumTopicSubject}}

og "dårlige" billeder her på siden? Nu har Signe forsøgt at komme ind med sin mis to gange og er begge gange blevet afvist, men har nogen begrundet deres afvisninger... Nej
Shame on you guys...

Og nej jeg orker ikke endnu en debat om emnet, men jeg synes altså ikke vi kan være det bekendt.
Næ send heller børnene over til arto hvor de kan blive udsat for lidt af hvert.... Okey den var lige grov nok men jeg er altså en smule rystet hvis ikke der skal være plads til børnene her på siden hvor herre bevares siger jeg bare.
God aften allesammen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er der virkelig ikke plads til børn...
  • #1   17. mar 2006 syntes også det er lidt tavligt... Men lad os slå ned på de børn der vil bare fordi de ikke har penge til at købe et digital kamera.

• #2   17. mar 2006 jamen så kan de jo bare låne....

• #3   17. mar 2006 nej i må sørme meget undskylde alle sammen men jeg har virkelig en meget dårlig smag i munden og synes ikke vi kan være det bekendt.
    Ja billederne var ikke de bedste, men der er altså mange herinde som har den samme kvalitet.
    Alle taler om dårlig kvalitet og ensformigt motiv prøv dog lige at kigge på jeres egne billeder og profiler inden i kræver tip top kvalitet af andre.
    Jeg har kigget rundt hos mange af jer som er stor fortaler for gode profiler og billeder og selv med digitalkamera er kvaliteten ikke noget at råbe hurra for.
    Det er og bliver en smagssag om man kan lide det man ser, men så benyt bedømmelsessystemet til at udtrykke det....

• #4   17. mar 2006 Trine>>> Hvis du ik gider en debat så la være at lave en tråd... bare mit bud :-)))

Dårlig smag i munden ka tages med en Ga-jol :-)))

• #5   17. mar 2006 Nej det er ikke personen bag profilen man skal bedømme, men jeg synes bare godt at man kan tage en smule hensyn især hvis det er børn.
    Hvorfor skal de ikke have lov at være på denne side og more sig med fx at udfordre andre katte...
    Hvis deres profil irriterer nogle så lad da være med at besøge den det kan da ikke være mere enkelt.

• #6   17. mar 2006 det er iorden at afvise men som det er sagt engang idag så giv engrund hvor SVÆRT kan det være...

Sarabimor--- så godt du skrev en grund...

• #7   17. mar 2006 syntes også der skal være plads til alle og dem man ikke kan lide eller de profiler man ikke kan lide kan man jo bare lade være med at kigge på.. Kan ikke se det skal være så stort et problem...

• #8   17. mar 2006 Mette--- Der bliver taget hensyn til ældre mennesker...Smiler...

• #9   17. mar 2006 Hvad er alderen for at komme ind??? og under er det under opsyn a en voksen :-))

• #10   17. mar 2006 jeg kan godt forstå at det ikke er særlig fedt at give en grund hvis man bare får smidt alt muligt i hovedet bagefter men undskyld der er sku nogen der skal være de voksne...

• #11   17. mar 2006 Mette
    det er muligt at du bruger megen tid på din profil, men hvem siger lige den falder i vores andres smag fordi du bruger meget tid???
    Ja velkomst/ afvis systemet er her men derfor bør man da ikke gå i så små sko - det er jo ingen udstilling eller konkurrence.

Sarabimor.
    Det er muligt at du gav en grund men Signe nåede bare ikke at læse den. Og jo hun var godt klar over at hendes billeder ikke var de bedste..

Nej Lena denne dårlige smag er der vist intet middel imod.
    Og ja hvorfor lave en tråd om emnet når jeg på forhånd kender jeres indstilling... jeg tror at mit eneste svar er fordi jeg er vred.

• #12   17. mar 2006 Trine>>> Det er ok at være vred :-)))

• #13   17. mar 2006 Kære Mette jeg håber da så sandelig at der bliver taget hensyn til både børn, unge og ældre mennesker ude i den virkelige verden...

• #14   17. mar 2006 Mette det går lidt stærkt her og jeg kan ikke nå at svare på det hele på en gang. Men du skriver:..."Og en anden ting, som regel gør folk først noget ud af deres EGEN profil, når kattene er kommet ind,..." Jamen hvis man ikke kan komme ind fordi man ikke opfylder " kravene" så har man jo for søren aldrig mulighed for at forbedre sin profil...

• #15   17. mar 2006 man skal tage hensyn til andre for så vil verden blive et meget bedre sted at være.

• #16   17. mar 2006 Mette det har vist ikke noget med alderen at gøre... Smiler...det kan godt være det er dine erfarringer, men mine sige noget andet.

• #17   17. mar 2006 der er ikke kamera på min mobil og jeg har ingen venner....

• #18   17. mar 2006 Jeg tror nu ikke jeg har kaldt dig for søde... og nej det er ikke for at være nedladende overfor dig, men for at forsøge at opretholde en god tone tords vores uenighed. Hvis du opfatter det sådan kan jeg kun beklage.

• #19   17. mar 2006 Lena>>> Hvor er det synd for dig ;-)))

• #20   17. mar 2006 Sir Alex the great.
    Jeg tror faktisk at hendes billeder var taget med en mobil

• #21   17. mar 2006 nej med veb-cam

• #22   17. mar 2006 Mette jeg har ikke kaldt dig for noget som helst, men brugt en meget almindelig indlednings form når man skriver til andre mennesker uanset om man kender dem eller ej. Og hvordan du opfatter det er sørme dit problem jeg har gjort dig opmærksom på at det ikke er sådan ment og har beklaget hvis du opfatter det sådan.
    Mette jeg har på ingen måde lyst til at blive personlig og håber ikke jer er det.
    Jeg forsøger blot at trænge igennem, og skabe en forståelse for at børn også gerne vil oprette deres katte herinde.

• #23   17. mar 2006 tak... Har sku ikke nogen er lige flyttet...

• #24   17. mar 2006 Lena C
    Jeg ved ikke hvad aldersgrænsen siger for optagelse i KG, men jeg tror ikke der er nogle.

• #25   17. mar 2006 jo sir Alex... jeg ved sørme godt hvad et galleri er for noget. Jeg har stor fornøjelse af at gå på div. kunstudstillinger og se billeder, men der er bare for lidt tekst til deres billeder.

Jeg vil lige sige at det var ikke mængden af billeder at Signa blev afvist på, men for dårlige billeder - ud fra hvad jeg kunne forstå på hendes svar til mig.

• #26   17. mar 2006 Helle---- Det hele er blevet lidt barnligt nu...

• #27   17. mar 2006 Mette er du sikker på det ikke bare er mig der giver dig myrekryb????
    Det er nu ganske normalt at indlede skriftlig henvendelse til et andet menneske der hvor jeg kommer fra.

• #28   17. mar 2006 Hihi hvis aldersgrænsen var "børnehave" var der sgu næsten ingen tilbage herinde!

• #29   17. mar 2006 JEg synes bare at dette site skal være et sted der er rart at være og hvor alle brugere uanset alder, køn, stilling m.m.m kan være og dele de glæder de har ved at have en kat, sammen med andre ligesindede.
    Men det er det bare ikke og jo det må jeg accepterer. Flertallet er i deres fullde ret til at gøre som de nu engang gør, og man skal da overhoved ikke forsøge at være den mindste smule overbæren med folk som ikke har de samme midler som en selv... Sad sad world...
    Og nu tror jeg bare jeg lige så slille smutter.
    Men i må da have en god aften - og nej det er ikke sagt for at støde nogen men et reelt ønske om at i må få en god aften og ikke mindst weekend. Roger and over

• #30   17. mar 2006 Hmm.. Enig med Anita O..
    Jeg kan se det fra begge sider af - men burde alle katte ikke være velkommen? HVIS man nu lavede en regel om at profilen ville blive slettet efter et halvt, hvis man ik gik online eller lign. ? Jeg ved det ikk.. Er selv skyldig i at afvise folk med dårligt billede + ingen tekst, selvom der skal meget til. Skriver altid hvorfor. Men jeg synes lidt, at folk ik får en chance for at bedre den kritik de får? 1..2..3.., så er profilen afvist.. Sjældent jeg selv når at stemme smiley

• #31   17. mar 2006 hmmm vil bare lige sige at alle Hubert billeder er taget med mobil og at de derfor ik er blandt de bedste billeder herinde, men han er da stadig kommet ind . Jeg har så skrevet( sys jeg selv hihi) en god profil for måske at opveje den kvalitet der mangler i hans billeder. Det ku folk måske oz gøre så dem herinde kan se at man viser interresse for at være her og selvom de er taget med mobilen kan man stadig se ham ordentligt og det er det vigtigste. han har ik fået dårlige karaktere af den grund, men han hitter så ik i udfordringer og sådan er det bare =)

• #32   17. mar 2006 Tark.... ville bare lige pointere at folk altså ik er så hårde imod folk uden superduper kamera, som nogen får det til at lyde hehe =)

• #33   18. mar 2006 Ja som sagt flere gange: Alle har sin egen mening (næsten)

Har man ikke et eller flere gode billeder, må man jo vente me at oprette til man har! :o)

Kommentér på:
er der virkelig ikke plads til børn...

Annonce