{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.434 visninger | Oprettet:

hvad bilder folk sig ind når de har aftaler? {{forumTopicSubject}}

jeg er faktisk ret træt af useriøse kattefolk - reflekterede på en annonce i onsdags, hvor en søgte et kradsetræ - hun bor på Fyn, men kan desværre ikke huske hendes navn - men har hendes mobilnummer.

Hun vil gerne købe det træ jeg har til salg og vi aftaler hun skal komme fredag - jeg bliver hjemme KUN pga hende, fordi vi havde jo en klar aftalem at hun skulle komme efter dyrelægebesøg i Vejle....jeg ventede på hende i 3 timer - hun svarede pludselig ikke på sms'er, og har endnu ikke svaret mig hvor hun bliver af

Hvad får folk til bare at tage andre mennesker så lidt seriøst, så folk bruger en fredag aften på en, som aldrig kommer - hvad får folk til ikke bare at sende en sms og aflyser.....

Jeg har flere gange oplevet temmelig useriøse mennesker her på kattegalleri. Oplever I andre lignende?

Jeg har lyst til at kontakte kattegalleri, for at få hendes navn udleveret - for en gang skyld bad jeg hende sende sms, hvis hun havde interesse i yderlig info om mit kradsetræ - og troede at jeg den vej kunne få folk til at tænke en ekstra gang, men nej det var så heller ikke nok. Og da hun har slettet sin annonce kan jeg ikke finde hende ingen - vil så gerne have en undskyldning, for jeg er bare skuffet over hendes opførsel, må jeg indrømme....men har det også sådan, at det KUNNE jo være, at der var en forklaring som ville kunne accepteres

Hilsen Heidi og birmabanden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad bilder folk sig ind når de har aftaler?
  • #1   5. mar 2012 Det er desværre langt fra alle der aflyser. det er irriterende.

  • #3   5. mar 2012 Jeg kan godt forstår du er skuffet og vred...Det er bare ikke en ok opførelse..
    men desværre er der mange der er ligeglade..


  • #4   5. mar 2012 Ja, desværre så er det hvad vi af og til kommer ud for, men jeg bliver også rigtig irriteret og vred, når det er sket her hos mig... Jeg synes også det er respektløs at behandle andre mennesker på den måde.... Så jeg kan godt forstå dig....

  • #6   6. mar 2012 Men sku da helvedes uopdragent - excuse my French !

    Ikke noget at sige til, at man inden for sundhedssektoren har valgt at indføre gebyrer for udeblivelser.


  • #9   6. mar 2012 Årh ja, der sidder simpelthen nogle uopdragne tumper derude, som ikke kan forstå at man måske planlægger lidt efter deres aftaler.
    Jeg har prøvet noget lignende, også med en fra fyn (mon det er den samme..). Hun havde bestilt en tegning og aftalen var at hun skulle hente den hos mig. Men hun brød alle sine aftaler og havde altid 17000 undskyldninger - hun løj mig lige op i ansigtet rigtig mange gange, og kom da til sidst i tanker om (efter flere uger med underlige undskyldninger) at hun ikke ville købe "min vare" som hun udtrykte det. Ja tak, dame.. Nu havde jeg altså brugt 4 timer og materialer på at tegne hendes grimme hest (*stamper i jorden og bliver gal*).
    Der findes altså åbenbart nogle mennesker som bare er ubehøvlede og uopdragne.. smiley


  • #11   6. mar 2012 tak for medlidenheden... ;O) jeg er i princippet ligeglad med, om jeg sælger min vare......MEN MIN FRITID er dyrbar og den er jeg bare ikke ligeglad med....

    Du skal ikke følge dig truffen Susan ;O)

    Heidi og birmabanden


  • #13   6. mar 2012 http://kattegalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=24509

    jeg fandt annoncen..... så lad være med at bruge din tid på hende, med mindre du kender dig en dag, for du venter åbenbart forgæves

    Har skrevet en pb til hende, så ser vi om hun har en undskyldning eller ikke...forventer den faktisk ikke

    Hilsen Heidi og birmabanden


  • #15   6. mar 2012 jo jeg har faktisk fået en undskyldning - hun påstår at hun har sendt sms at hun ikke kom, da hun lå med feber...not... den har jeg så ikke fået, og ej heller har hun taget tlf. alle de gang der er ringet til hende.

    Så jeg venter spændt på om hun kommer en anden dag ;O)

    sjovt nok har jeg aldrig fået en sms for meget, men ofte en sms for lidt....... de positive sms'er kommer sjovt nok altid frem, men de konfronterende på ens adfærd, vupti de må være smuttet i det sorte smsunivers... ;O)

    Heidi og Con Meobanden

    PS vores katte ELSKER kradsetræets, som jo var slæbt frem til anledningen af købet..... alle hylder er konstant optaget ;O)


  • #16   6. mar 2012 *men kunne man ikke forvente sådan noget fra nogle meget unge ?*

    Øv. smiley Håber da ikke at nogen ligefrem <b>forventer</b> at jeg handler så uopdragent, umodent og uansvarligt pga. alder, som TS har været udsat for.


  • #18   6. mar 2012 Kunne ikke lige se at du ville sætte tryk på "nogle" i din sætning smiley

  • #19   6. mar 2012 Til forsvar - eller det modsatte for ungdommen, må jeg jo nok gribe lidt i egen barm og indrømme, at jeg da jeg var helt ung (teenager) nok var en smule mere flyvsk med aftaler, end jeg siden er blevet.

    Der sker så meget - hele tiden - lige pludselig får man en sms, lige pludselig kommer veninden forbi:"ska vi ikke ?"
    Og væk er man !

    Jeg er lidt mere overbærende over for de helt unge - hvilket IKKE betyder, at jeg ikke meddeler dem min utilfredshed ved uregelmæssigheder ! ;D

    Men når det drejer sig om voksne fuldt udviklede mennesker, er der sgu sjældent gyldig grund til ikke at overholde almindelig høflighed...





  • #20   6. mar 2012 ej, mon ikke det skyldes dårlig opdragelse og ikke hendes alder?
    Nu er jeg lige præcis 21 år gammel, og jeg kan godt finde ud af at overholde mine aftaler, og melde fra på en ordentlig måde, hvis det en sjælden gang er smuttet for mig. Jeg ved godt at det ikke er det debatten handler om, og i siger NOGLE unge. Men der er da også NOGLE på 40 år som hller ikke kan finde ud af det. Og så er det vel ligegyldigt med alderen? Måske det bare handler om at NOGLE mennesker ikke kan finde ud af at opføre sig?


  • Mille A
    Mille A Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #22   6. mar 2012 Du kan gå på Krak.dk og skrive hendes nr. og se hvad hun hedder og hvor hun bor

  • #23   6. mar 2012 Smiler, jeg er sikker på at der ikke er nogen der skære alle unge over en kamp..

    Åhh jamen jeg kender det fra de mennesker der vil komme og kikke på killinger, og ja der tager jeg en dag ud af kalenderen.. støvsugningen får lige en tand ekstra. Der bliver købt kaffe og noget kage, nogen gange bager jeg, og kommer folk lang vejrs fra, ja så bliver der smurt en bid brød, altså jeg køber ekstra ind..

    og så kommer der ikke nogen....



  • #24   6. mar 2012 Nej nej søde Maiken....bestemt ikke alle unge, som er sådan !!

    Masser betænksomme høflige rare unge mennsker smiley

    Heller ikke alle teenagere - som var MIN målgruppe - er sådan...

    Og ALT for mange modne (?) mennesker, som slet ikke kan finde ud af, hvordan man opfører sig..
    Og DEM er der ingen undskyldning for ;))




  • #25   6. mar 2012 Øv hvor er det træls ):
    Men må nok indrømme at jeg skulle hente et kradsetræ ved en, og om aftenen får jeg en besked hvor hun skriver "ville du komme i dag?" Jeg havde fuldstændig glemt det, og skyndte mig at undskylde. Selvfølgelig hentede vi det dagen efter. Måske har hun glemt det, og er så lidt flov over det? (:


Kommentér på:
hvad bilder folk sig ind når de har aftaler?

Annonce