Efterlysning af kat - Vanløse nord Efterlysning af kat - Vanløse nord
Min super dejlige kæmpestore skovkatteblanding af hankøn som hedder Bams er desværre forsvundet fra Ådalsvej 48, 2.tv. natten til i dag d. 28.03.2012.
Jeg holder så meget af ham og vi er rigtig gode sammen. Derfor savner jeg ham allerede meget.
Han er stort set sort dog med lidt hvidt på brystet. Han er 2 år gammel. Han er en frisk legesyg kat under normale omstændigheder. Han kan dog have slået sig da han er faldet ned fra 2. sal. Han er lidt sky overfor fremmede men han er på ingen måde farlig, men ganske givet bange.
Jeg vil sætte stor pris på at få ham tilbage. Jeg kan kontaktes på mobil: 26236675 eller jettebalzer@gmail.com. Der er masser af billeder under hans profil
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Er han kastreret - øremærket?
Men stem dørklokker hos naboerne, sæt sedler op i nærbutikkerne og efterlys ham på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.kattensvaern.dk.
Ring også til dyrlægerne i området, om de har fået ham indleveret.
For øvrigt er der langt større risiko for skade ved et fald fra 2. sal end f.eks. fra 4. sal, hvor katten kan nå at vende sig i luften.
Held og lykke - håber, du finder ham uskadt!
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Da Pjevsen var yngre, eksperimenterede jeg med at kaste ham op i luften over sengen, og han vendte sig forbløffende hurtigt..
Nu landede han jo på en seng, så kan selvfølgelig ikke vide, hvordan en landing på asfalt havde været.
Jeg kender i øvrigt godt teorien om, at der skal en hvis faldhøjde til, før "faldskærmsevnen" fungerer...
Netop derfor var jeg så imponeret af, hvor hurtigt vendingen i luften faktisk sker
Bortset fra det, er Pjevsen to gange faldet ud af vinduet fra 2.sal - uden skader. Han faldt ned i haven i en rosenbusk...
sep 2010
Følger: 2 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 5
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Så naboen bor ikke på 2. sal? eller...?
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
sep 2010
Følger: 2 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 5
aug 2008