{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Følelsen af "Arrhh det magter jeg bare ikke!" {{forumTopicSubject}}

Kære Kattegalleri, jeg har nogle følelser som jeg lige skal komme ud med smiley


Jeg er bare i det humør hvor jeg bare intet gider! Og selvfølgelig har jeg lovet at komme til en 18 års for 100 år og en madpakke siden. I denne uge har jeg passet min mors hund hvilket indebar at skulle stå op kl 06 hver morgen og gå en rask tur med den, syntes det var lidt små hårdt når man ikke rigtig er vant til det så igår da hunden tog hjem var jeg godt DØD!

Jeg har været på farten de sidste 7 weekender, og min krop trænger bare til afslapning! Jeg bor i Frederiksværk og skal hele vejen til Herlev bare får at sige tillykke, spise og drikke en cola. Jeg drikker ikke alkohol lige nu. Og det tager 1 time og 35 min fordi jeg intet kørekort har.

Jeg er bare i Øv Bøv humør for ville hellere bare være hjemme og putte under dynen.


Suk suk suk!

Skulle bare lige ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Følelsen af "Arrhh det magter jeg bare ikke!"
  • #1   31. mar 2012 Hmm du ser sgu også lidt bleg ud.... Mon du er ved at blive syg.... aws er det feber du har fået... uh.... influenza du må nok hellere blive hjemme så du ikke smitter fødselsdagsbarnet :0)

  • #2   31. mar 2012 Jeg overvejer den lidt XD Men jeg er sådan et høfligt menneske af natur så kan næsten ikke nænne at melde afbud smiley

  • #3   31. mar 2012 Akut diarre... du kan ikke forlade lokummet... det må være noget du har spist i går... smiley

    Jeg kan jo godt følge dig, er selv afhængig af det offentlige og at spilde dyrbare lørdag med 3 timer i tog i det hele... er bare ikke det man har lyst til...

    Så måske du bare skal nyde det dejlige vejr, ring og meld afbud... og så ring og bestil en buket blomster til fødselsdagsbarnet.. den kan stadig nå at blive leveret i dag.... og skriv et sød kort og ønsk tillykke. Så hvad du spare på billetten frem og tilbage giver du blomster for i stedet.... så svigter du ikk helt smiley


  • #4   31. mar 2012 Jeg er med i en gave som jeg har betalt til med nogle andre så gaven er ordnet smiley

    Et eller andet sted har jeg ikke helt lyst, er heller ikke så vildt gode venner med hende der holder det smiley Så der er mange ting der taler for at lade vær.


  • #5   31. mar 2012 Ikke for lokke... men så bliv da hjemme og nyd livet :0)....
    Ring i god tid og aflys... og en lille buketblomster er stadig en god ide :0)

    Uh og der kommer en god film i aften... på en eller anden kanal kl 20:00... kan ikke lige huske hvilken... men den så god ud *gg

    Ej du skal ikke lytte til mig, men til dig selv... du ved selv bedst smiley


  • #6   31. mar 2012 Diarré eller opkastninger kan få enhver til at ønske god bedring:) Ikke for at motivere til at lyve, men jeg ville heller ikke orke det hvis jeg var dig. Men husk at "kaste op" i god tid:))

  • #7   31. mar 2012 Du lyder som et mega-samvittighedsfuldt menneske, som har godt af at glemme samvittigheden i dag...

    For det er vel ikke lille-søster, som fylder 18 og ville blive utrøstelig, hvis ikke du kom ?? smiley


  • #8   31. mar 2012 Nej det er en veninde som jeg ikke rigtig snakker med mere.

    Men det blev til noget opkast og det var meget slemt.

    Føler mig lidt skyldig, men vi snakker ikke rigtig mere og når jeg går ud af HG om 2 måneder ryger kontakten helt.

    Så hvorfor skulle jeg pine mig selv når jeg hellere vil bruge lørdagen med mine katte, lidt let rengøring og manden.


  • #9   31. mar 2012 Fyyyyy Nadia... din pjækkerøv *ggg*

    "God bedring" og godt du lyttede til hvad du selv havde mest lyst til smiley


  • #10   31. mar 2012 Ja, man kan osse være FOR pligtopfyldende smiley

    Og du havde jo egentlig besluttet dig - ellers havde du ikke skrevet herinde ;))

    Men god bedring - jeg håber, du har fået det så meget bedre, at du kan nyde aftensolen smiley

    Jeg laver absolut ingenting i dag...Gider ikke engang min bog. Har lige sat en maskine over, men ligger ellers bare og slapper..
    Herligt !!







  • #11   1. apr 2012 Hvor var det da synd for dig at du fik det sååå dårligt:).
    Når det ikke var en nær veninde, så forstår jeg dig fuldt ud.
    Jeg har lige modtaget en invitation til en 30 års fødselsdag som er hos én jeg helst ikke er sammen med...
    Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal lave den 19. maj???


  • #12   1. apr 2012 Uha...svært, når invitationen kommer så lang tid i forvejen smiley

    Men jeg er nu altid en tur sydpå i maj måned - og det er ikke løgn ;))


  • #13   1. apr 2012 Din kusine fylder 40 den dag.... eller din far og mor har bryllypsdag.... eller der er fest på jobbet.... eller... altså....



  • #14   1. apr 2012 Nåeh ja! Sommerfesten!!! Faktisk kommer der en stor sommerfest, så den kan godt bruges! Takker:)

  • #15   1. apr 2012 Selvfølgelig...

    Sommerfesten... !! smiley

    Uuh... jeg har osse alt for mange ting i maj i år. Blir svært med min maj-ferie, for det er ting, jeg gerne vil..


  • #16   1. apr 2012 Jeg er virkelig god til dårlige undskyldinger *gg*... ikke at jeg bruger dem så tit, men jeg har bare så svært ved at sige til folk nej jeg kan ikke komme da jeg ikke gider... Så hellere pakke det pænt ind smiley

  • #17   1. apr 2012 Man ka da heller ikke bare sige til folk, at man ikke gider; så hellere en lille hvid løgn.
    På et tidspunkt holder invitationerne vel så op ;))


  • #18   2. apr 2012 Iøvrigt har jeg meldt afbud...... jeg kom liiige i tanker om at min tante fylder 60 - og det er ikke engang "løwn".

    Nej, jeg kan nu heller ikke få mig selv til at sige at jeg ikke gider og sommetider må man jo også gøre noget af det man ikke "orker".


Kommentér på:
Følelsen af "Arrhh det magter jeg bare ikke!"

Annonce