2.693 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Tyveri på arbejdet Tyveri på arbejdet
Min mand arbejder om natten på et slagteri og har alle hans ting låst inde i hans skab.
Imorges da han skal ned for og klæde om er hans skab brudt op og hans iPhone er væk!!
Vi har uheldigvis ingen inboforsikring)-: kan arbejdspladsen erstatte den?
Min mand blev selvfølgelig rasende og bad chefen om og tjekke de andres skabe men det ville han ikke..
0 synes godt om
jun 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
Mht inbo har vi AlTID haft.... Min mand kørte desværre galt og det kostede os 5500 i selvrisiko oveni i vores forsikring så vi havde desværre ikke dækning nok til både bil/inbo og selvrisikoen.. Bilforsikring skal jo ligesom falde og selvrisikoen også og inbosforsikringen ville de desværre ikke rykke så det var skam ikke frivilligt..
Men tak for dit svar(-;
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Så skal man altid huske at få den forsikret. Og hvis ikke man har råd til det, så burde man overveje om man skal rende rundt med så dyr en tlf?
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Og jeg gider skisme da ikke at forsikre min tlf udover indboen. Er jeg så ikke "moden" nok til at have en dyr tlf - det er mine penge i sidste ende
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 163
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Hvem har nævnt om man er moden nok?
Ja, det er dine penge i sidste ende. Og i sidste ende kan det betale sig. ;-))
Michelle P
Det koster faktisk ikke meget. Og hvis man f.eks har mobilaftale inde ved telia, så får du forsikring oveni hatten.
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Er der ikke en tillidsmand, hvis chefen ikke vil være behjælpelig ?
Mon ikke nogen har set ham "flashe" den flotte mobil ?
Hvorfor ellers kun hans skab ?
Øv - en væmmelig sag - det må jo være en kollega...
Sedler op i en pæn tone om, at man desværre nok skal sørge for politibevogtning ved sit skab, da man åbenbart risikerer indbrud..
jun 2011
Man kan godt se at skabet har været brudt op og vi har også politianmeldt det,men de gør skam ikke noget ved det ikke andet end de kunne lukke telefonen helt ned.
De har et log ind/ud system på arbejdet og da min mand beder chefen om og kigge skabene igennem og han nægter,beder min mand ham om og ringe til vagterne for og høre om nogen var logget ud,det var der ikke!! Ergo så måtte tyven jo være iblandt dem..?
Jeg mener virkelig chefen har grebet det helt forkert an og der kunne måske ha været en chance for den blev fundet igen..
jun 2011
Efter den er blevet stjålet får han enda afvide på arbejdet at man hver især har en lille boks hvor man kan låse sine værdigenstande inde... Det har han bare ALDRIG fået afvide..
aug 2008
Man regner da ikke med, at nogen bryder et skab op...
Hvordan med penge og ringe og andre værdier på den arbejdsplads ?
Det kan da være svært at ha det hele med sig, når man har fysisk
arbejde, og han har vel osse arbejdsbeklædning på. Så de burde da ha orienteret ved ansættelsen..
Hvor længe har han været der ?
jun 2011
Da man skal være helt steril når han er inde på slagteriet er ALT hans tøj skriftet og ALLE smykker osv skal af og de skal så låses inde i hans skab..! Ja eller den boks de var så flinke og fortælle om igår/-:
De har aldrig orienteret ham om noget og der står INTET skrevet nogle steder,men han har i nat fået afvide at den ikke kan erstattes da deres selvrisiko er for høj i forhold til telefonens værdi!!!
Jeg synes jo de har fejlet på flere punkter og det ville være rimeligt de erstattede den...
jun 2011
Havde han nu haft den til og ligge fremme eller glemt og låse sit skab e.l så kunne jeg forstå de ikke ville erstatte den, men den har været låst inde og han bad chefen gennemgå alle skabe inden de fik fri og det ville han ikke,så synes jeg altså de må påtage sig ansvaret..? Der står intet skrevet nogle steder mht værditing.
Den værdiboks viste han jo ikke en dyt om den hørte han jo først om igår efter den var blevet stjålet!!
Han må på fagforeningen eftersom de ikke vil erstatte den...
aug 2008
Det er den slags man har dem til....
Jeg kan ikke forestille mig, at slagteriarbejdere ikke har faglig
repræsentation.
Tyveri på arbejdet