2.004 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Farvning af kjole Farvning af kjole

Heej Peeeeps ;D jeg har en kjole som jeg rigtig godt kunne tænke mig at farve rød! Den er sådan en fesen lyserød farve nu , mit problem er så at der sidder tyl rundt om på kjolen , kan dette farves ? Det ville være en skør kombination hvis kjolen var rød med lyserød tyl uden på smiley
Nogle dygtig tekstil eksperter til stede ? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvning af kjole
  • #2   6. maj 2012 Uuuuha.... rød er en svær farve - tyl eller ej...

Og vaskemaskinen blir farvet ....åååhhh

Måske du sku prøve en prof ?

• #3   6. maj 2012 Hvem laver sådan noget Anne W ? smiley

• #4   6. maj 2012 Er ikke sikker, men måske et renseri ?

Det har jeg en fornemmelse af... Syns jeg har set det...

Men prøv at google !

• #5   6. maj 2012 Jeg kan se at materialet er Polyester , har det noget og sige ? smiley

• #7   6. maj 2012 Nu har jeg ikke læst Susans link, men polyester kræver en speciel farvemetode, da materialet ikke tåler for høje temperaturer..

Jeg vil lige kigge på linket smiley

• #9   6. maj 2012 Kan se, at polyester slet ikke kan farves.

Det mente jeg nu heller ikke, men vidste ikke, om der måske, var kommet et nyt og smart middel....
    Det preller ligesom af på polyester og bliver i bedste fald skjoldet..

• #10   7. maj 2012 Øv øv , nå men det er er der jo ikke noget at gøre ved smiley

• #11   7. maj 2012 Nej.... du må finde på noget andet; nu har jeg ikke set kjolen, men kunne du ikke finde noget tilbhør / sy et eller andet på / bruge en af de her små korte cardigans i en frisk eller sjov farve ?

Du kan jo åbenbart godt lide faconen, så den må ku bruges...
    Medmindre kjolen er et decideret fejlkøb ?

Jeg bruger altid mit ældgamle tøj og kombinerer det så med noget nyt:
    Da jeg var til konfirmation fredag havde jeg et par 25 år gamle sko på og et par 15 år gamle Wolford strømpebkser...
    Jeg smider kun tøj ud, jeg ikke kan passe. Resten får jeg brug for indimellem..
    Har dog et par ting som snart skal videre, for dem får jeg realistisk aldrig brugt - har desværre ikke min ungpigevægt smiley

Skal tilføjes, at fejlkøb lynhurtigt ryger videre til venner og veninder smiley

• #12   8. maj 2012 Jamen det er faktisk fordi at jeg skal være brudepige , og bruden har bestemt at jeg skal have en rød kjole på . Jeg har lavet en aftale med hende om at jeg selv sørger for at købe mit tøj, selvom det ikke burde være sådan , men det har jeg altså smiley og så skal jeg have sådan en i ved rigtig rød på :b Og kjolen jeg har er lyserød.

• #13   9. maj 2012 Åh... for F..... det var da irriterende...
    Men hvorfor rødt ? Dannebrog smiley ?

• #14   9. maj 2012 Ja , den skal være knaldrød :b Og det er mega ærgeligt , for jeg har bare købt de flotteste røde stiletter :b Men pyt , jeg må jo på udkig efter en kjole smiley

Kommentér på:
Farvning af kjole

Annonce