530 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

1 års fødselsdag. 1 års fødselsdag.

Min datter bliver 1 år i Juli - er der nogle rare mennesker som kan hjælpe med idéer til hvordan vi kan fejre dagen? Da det er sommer må det jo selvfølgelig gerne være noget sjovt - også afhængig af vejret naturligvis smiley vi har snakket lidt om zoo?
Da min søn blev 1 år, lejede vi et selskabslokale, men det er ikke planen denne gang - kom også gerne med forslag evt. til mad og hygge?
Denne her gang er jeg helt på bar bund, selvom at planlægge plejer at ligge til mig smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1 års fødselsdag.
  • #1   27. maj 2012 Vi holdte vores søns fødselsdag hjemme i vante omgivelser med hele familien. Vi startede kl 10 med rundstykker (inden da var vi lige en tur ved vagtlægen da knægten desværre havde sprunget trommehinden smiley - Men var heldigvis frisk og feberfri) Men vi startede kl 10 med rundstykker/brunch. Så hyggede Marcus med gæster og pakkede gaver op. Han kom ud at sove kl 12 og til kl 15.30 - inden da havde han fået frokost. Vi fik eftermiddagskaffe da han vågnede og Marcus fik sin egen kage med lys i smiley Vi spiste aftensmad ca kl 19 - vi fik lasagne (Marcus' livret) og så tog gæsterne hjem kl. 21 ca og der var Marcus klar til at komme til køjs smiley

• #3   27. maj 2012 Nu går jeg mest ud af at min søn og min datter ikke har samme far, så min søn vil blive "glemt" den dag og der skal også være noget for ham så han ikke bliver ked af det da det også er sådan at han ikke er helt som alle andre, jeg tager meget højde for ham, det er IKKE min datter jeg tænker på, for som sagt har jeg to børn, 1 - 2 børn så ja tak jeg ved godt hvad de forstår og ikke forstår smiley

Kommentér på:
1 års fødselsdag.

Annonce