{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Filterlisten længe leve? {{forumTopicSubject}}

Jeg har før set at folk er blevet smidt på filterlisten, og ja, så sandt som sagt, så er jeg nu selv røget på en..
Alt jeg ville var at give et godt råd, og nogen tager det alt for personligt og gå helt i selvsving.
Det chokere mig godt nok at man vælger at smide en person på filterlisten for så lidt?
Det fortæller også lidt om folk når de kalder en debat for en diskussion. Nogle gange virker det som om at det handler om at have ret, selvom man måske er forkert på den?

Jeg er selv opvokset med to dejlige katte som vi nu har haft i 18år. Og det gør på ingen måder mig ekspert, og jeg kan også selv træde forkert. Men når man indlysende kan se at det man gør er forkert, hvorfor så ikke bare smide den facade bygget op på stolthed, og tage imod de gode råd vi får herinde?

Det er jo en værre krigsstig herinde efterhånden..
SUK!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Filterlisten længe leve?
  • #1   11. jul 2012 Tja nogle mennesker har bare behov for at retfærdiggøre dem selv når de får en smule modstand, eller råd der ikke lige passer dem... Så kan de slemme slemme mennesker der nu engang vil en det bedste, og kommer med råd som ikke passer ind i ens verdensbillede lige ryge på filter...

    Moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt.. smiley


  • #2   11. jul 2012 Ja. Jeg har selv været ny herinde og stampet i gulvet hvis folk sagde mig imod. Når jeg ser tilbage på det tænker jeg ''hvor er det latterligt jeg ikke bare lyttede, for jeg vidste jo de havde ret''. Det handler om ikke at tabe ansigt, som nogen tror man gør, bare fordi man måske ikke lige har tænkt sig om..
    Man kan bare håbe folk bliver klogere. smiley


  • #3   11. jul 2012 det er for nemt med den filterliste, for så har du ikke mulighed for at svare tilbage, så jeg synes det er mere kujon agtigt...

    Du kan jo heller ikke sætte tape for munden af en kollega fordi I ikke liiiiige er enige om en ting...C",)


  • #4   11. jul 2012 TR - Kan kun give dig ret... Især hvis man bare kender en lille smule til KG, og søgefunktionen kan man hurtigt finde folks holdninger og gode råd om forskellige problematikker i forummet.. smiley

    Altså man er da også en smule fjollet at stille sig op i et offentligt forum og råbe op om et emne, når man på forhånd ved at 99% af de andre aktive brugere er uenige med en... Så beder man da også selv om at få læst og påskrevet..


  • #5   11. jul 2012 Shhhhh... I want a kitty cat.....! Her tag lidt tape smiley hehe hehe.
    Årh kunne være fedt hvis man kunne gøre sådan i den virkelig verden,..


  • #6   11. jul 2012 I want a kitty cat
    Kan kun give dig ret. Vi skal jo ikke ligefrem smide folk på filter i den virkelige verden. Og ja, det er kujon agtigt at smide folk på et filter, fordi deres mening ikke lige passer dem.

    Kezia B
    Lige præcis!


Kommentér på:
Filterlisten længe leve?

Annonce