9. mar 2012 Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Opbevaring af opskrifter. {{forumTopicSubject}}
Hovedspørgsmålet til jer katte-elskere bag skærmen er:
Hvordan opbevare i jeres opskrifter? På bagning, madlavning osv.
Og er der nogen af jer der ved hvad man kalder de opskriftkort hvor der er et label i toppen så man kan bladre dem igennem i en æske?
(Mærkeligt formuleret, men kan huske dem fra min barndom, og jeg har ingen idé om hvad man kalder den slags.)
Jeg ved intet værre end et ton koge/bagebøger hvor at man ikke kan bruge halvdelen af opskrifterne til noget. Så jeg har fået skrevet alle mine foretrukne opskrifter ind på pc, med intentioner om at få dem printet ud og puttet dem i plastlommer i en mappe.
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Jeg synes bare det er alt for ofte man sidder med en kogebog hvor halvdelen af opskrifterne ikke lige er som man vil have dem.
mar 2012
Men jeg vil helt vildt gerne have fat i nogle man selv kan skrive på, men jeg aner ikke hvad de hedder, og jeg har ikke den fjerneste idé om man kan købe sådan nogle.
mar 2012
Jeg har faktisk brugt dagen i forgårs på at lave en mappe, delt op i kategorier ned til mindste detalje. Og er blevet rigtig tilfreds med resultatet
Det har godt nok taget sin tid at finde alle foretrukne opskrifter frem, for at skrive dem ind på pc', for derefter at printe dem ud og sætte dem i orden i plastlommer i mappen.
Spurgte mine forældre om de kort idag, men de ved ikke hvad de kaldes.
Og min mor grinede også lidt af mig, for det er jo en smule gammeldags
Men ja- må helt klart lede efter dem brugt så.
mar 2012
Er også godt tilfreds.
Opbevaring af opskrifter.