{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Så der mad! :p {{forumTopicSubject}}

hej smiley

Så der sku bestilt missemad og kattegrus, så nu er vi klar på at få vores lille nye kammerat til felix smiley

28 kg tørfoder og 7 kg vådfoder og 28 kg grus.. mon ikke det kan holde lidt tid smiley felix æder som en tosset pt. pga. vokseværk tror jeg (han vokser i hvert fald gevaldigt), og der er købt killingemad til et nyt medlem af familien smiley nu leder vi bare efter en dejlig killing som kan komme hjem til os at bo smiley

ved ikke hvad jeg vil med indlægget, udover at fortælle hvor glad jeg er for at zooplus findes, og at vi endelig kan få en legeven til vores anden kat, som virkelig trænger til lidt anden stimulas end det vi kan give ham smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så der mad! :p
  • #1   30. jul 2012 Jeg forstår din glæde, at gøre klar til ny killing er dejligt smiley min nye killing er ikke til endnu smiley håber at paringen er lykkedes,, ved kun at jeg vil have en pige og den bliver tortie med parring og så er min store kat (MCO) onkel til den ny.

• #2   30. jul 2012 ejj det bliver spændende smiley

vil gerne selv eje en bengal engang, men det må vente til vi har bedre muligheder for at have sådan en type kat smiley vil have mulighed for løbegård osv. hvis vi skal have mere end 2. men de 2 her skal holde hinanden med selvskab, da felix keder sig meget alene hjemme smiley

Kommentér på:
Så der mad! :p

Annonce