Forum kategorier

Århus-katte

Århus-katte

Medlemmer: 22
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Juhuuu Juhuu, vi er nu hele 3 i gruppen :) Det går da fremad :) Og en gang kan det være vi ligefrem blir så mange at der kan s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
390
Bedste venner Efter kun have kendt hinanden i en uge er Katja og Bettemis nu blevet bedste venner, og derfor har jeg lavet et dejligt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
1.136
Kattens til hale Hvad bruger katten sin hale til? Har altid tænkt at den er med til at holde balancen, men nu har jeg lagt mærke til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2009
Visninger:
2.695
Hårløse katte Er det synd? Jeg kender intet til dem, men kan ikke lade være med at blive lidt bekymret for om den fryser eller noget....
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2009
Visninger:
3.266
Giftige planter Hvis I som jeg har en hel jungle af planter i vindueskarmen kan denne side måske komme jer til gode: http://killinge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2009
Visninger:
2.173
Vores gruppe Hej alle medlemmer Er der nogen der har tid og lyst til at lave et bedre billede til gruppens forside? Fx synes jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2009
Visninger:
379
Vores katte Kære medlemmer Jeg synes det kunne være interessant at høre hvilke racer jeres katte er, og om I bevidst har valgt d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2009
Visninger:
1.122
Bettemis post vaccine Lille søde Bettemis er blevet syg. Heldigvis ikke slemt, men det troede vi, så vi havde hende til lægen og var meget be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2009
Visninger:
350
Døve racekatte? Jeg synes jeg ser en del salgsannoncer med killinger af racerne mco og nfo som er døve. Er det særligt hyppigt ved diss...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2009
Visninger:
466
Tingskoven Er der nogen der kender en hjemmeside for tingskoven eller noget? Kan nemlig ikke finde den når jeg googler, og ville g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2009
Visninger:
1.749
Velkommen til min niece Så har min niece Emma fået en profil på KG, og er også kommet ind i denne gruppe. Ja, det er måske lidt forskelsbehandl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2009
Visninger:
476
Julepynt lavet af dyrehår I denne uge sælger Netto julepynt i form af små egern og dådyr med pels. Denne pels stammer fra Kina, hvor pelsningen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
501
Lynfabrikken Jeg vil lige komme med en anbefaling. I Vestergade (århus C) ligger der en slags cafe der hedder Lynfabrikken. Det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2009
Visninger:
379
Kat i opgangen Jeg bor i lejl i åbyhøj hvor man ikke må have dyr. Dog er min kæreste og jeg ikke de eneste forbrydere, for i opgangen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2009
Visninger:
558
Storebror i regionsrådet Min storebror er blevet valgt ind i regionsrådet i midtjylland for SF. Jeg er SÅ stolt og glad!!!
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2009
Visninger:
1.085
Tilbehør til katten Hvordan har I det med tilbehør til katten? Altså både sådan noget med at give den halsbånd på (for at den kan blive ful...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2009
Visninger:
402
Mine kattes juleønsker Jeg har lavet et bette album med nogle ting jeg synes kattene fortjener, men som jeg ikke har råd til. Derfor har famil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2009
Visninger:
434
Fremlysning Inde på dyrenes beskyttelse er denne fremlysning som jeg lige vil dele med jer i tilfælde af I kender katten. Jeg blev ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2009
Visninger:
1.207
Vægt på huskat? Min kæreste og jeg har indgået et lille væddemål: Vores ene kat, Bettemis, er en meget lille kat. Dyrlægen siger og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2009
Visninger:
1.588
Poly-kat? Når nu en kat med ekstra tær kaldes for en rottekat, er det så bare for sjov, eller gør genet for den ekstra tå virkeli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2009
Visninger:
2.160

Annonce