Forum kategorier

De semi/langpelsede katte

De semi/langpelsede katte

Medlemmer: 141
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Definition af "langpelset" Ja, jeg er ikke rigtigt inde i div. kattepelse, hvilket egentlig var årsagen til at jeg oprettede denne gruppe; for at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2009
Visninger:
650
ADMIN: Velkommen + Vigtig info! <b>Hej og velkommen til gruppen!</b> Jeg vil starte ud med at sige, at ALLE tråde der starter med <b>"ADMIN:</b>, so...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2009
Visninger:
1.572
Forslag til konkurrencetemaer... For at kunne afholde div. konkurrencer, skal vi have bragt nogle temaforslag på banen! <b>I må max skrive 5 forslag ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2009
Visninger:
1.273
Forskellen på semi- og langhåret? Ja, som skrevet i en anden tråd, så er vi nye, hvad angår katte. Vi har begge haft kat før, men aldrig gået op i fx pe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2009
Visninger:
7.133
Uge 43's konkurrence: Temavalg Så skal vi have gang i konkurrencerne. Vi starter ud med en hurtig runde, fra fredag til søndag. (Normalt går de over...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2009
Visninger:
1.225
Uge 43's konkurrence: Tilmelding <b>LÆS VENLIGST ALT! </b> Ugens vindertema blev: <b>"Sødeste ansigt"</b> I bedes læse reglerne grundigt, da fejlt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2009
Visninger:
1.482
Spørgsmål til konkurrencen Jeg er måske ikke så hurtig i disse tider (feber og snot) men jeg har ikke fanget hvordan konkurrencerne bliver afgjort...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2009
Visninger:
720
Uge 43's konkurrence: Afstemning <b>OBS!!! STEM I FOTOALBUMMET!!</b> Der er nu gjort klar til at folk kan stemme! <b>Stem på 3 af de billeder I syne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2009
Visninger:
1.359
Hvilken farve??? Hejsa! Vil gerne høre Jers bud på Smillas farve? Opdrætteren mener hun er "omvendt smoke"...og har aldrig haft en kil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2009
Visninger:
1.599
Uge 43's konkurrence: Vinderkåring Så er stemmerne for ugens <b>"Ugens konkurrence"</b> talt sammen, og resultatet er følgende: <b>Nr. - Billede - Anta...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2009
Visninger:
1.481
Uge 44's konkurrence: Temavalg Hvilket konkurrencetema kunne I tænke jer som <b>"Ugens Konkurrence"</b> i denne uge? Her er følgende valgmuligheder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2009
Visninger:
1.301
Uge 44's konkurrence: Tilmelding <b>LÆS VENLIGST ALT! </b> Ugens vindertema blev: <b>"Sjoveste sovestilling"</b> I bedes læse reglerne grundigt, d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
1.496
Uge 44's konkurrence: Afstemning Til trods for at nogen af kattene havde åbne øjne på billederne, valgte jeg at tage alle med denne gang. Så er det op t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2009
Visninger:
1.156
chincilla perser???? ja som overskriften siger chincilla perser, jeg er faldet for en kat har fået at vide det er en chincilla perser men er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2009
Visninger:
2.241
konkurrence Hej, jeg er ikke helt sikker, men har der været en viderkåring til uge 44. MVH. michelle. h
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2009
Visninger:
508
Uge 44's konkurrence: Vinderkåring Så er stemmerne for ugens <b>"Ugens konkurrence"</b> talt sammen, og resultatet er følgende: <b>Nr. - Billede - Anta...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2009
Visninger:
1.052
Uge 46's konkurrence: Temavalg Hvilket konkurrencetema kunne I tænke jer som <b>"Ugens Konkurrence"</b> i denne uge? Her er følgende valgmuligheder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2009
Visninger:
1.351
Uge 46's konkurrence: Tilmelding <b>LÆS VENLIGST ALT! </b> Ugens vindertema blev: <b>"Katte uventede steder"</b> I bedes læse reglerne grundigt, d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2009
Visninger:
1.527
Vdr. exotic og konkurrencerne Nu er jeg jo nybegynder indenfor katteverdenen, hvilket er én af grundene til, at denne gruppe er oprettet. Nu er de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2009
Visninger:
673
Uge 46's konkurrence: Afstemning <b>OBS!!! STEM I FOTOALBUMMET!!</b> Der er nu gjort klar til at folk kan stemme! <b>Stem på 3 af de billeder I syne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2009
Visninger:
1.514

Annonce