Forum kategorier

Polydactyle katte

Polydactyle katte

Medlemmer: 37
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Ikke poly + poly På et andet forum er vi igeng med et emne om polyalv. Hvorfor parrer man IKKE poly med poly ? Har altid hørt at det G...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2007
Visninger:
1.328
Poly - hvad? Hej! Nu er jeg så kommet ind i jeres gruppe efter en dejlig, dejlig invitation. Men jeg er lidt i tvivl om, hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2007
Visninger:
2.102
Hvad kommer de ekstra tæer af? Ja, hvad kommer de egentlig af? Det er jo selvfølgelig arveligt, hvilket jeg også har kunnet se i min kats to kuld, men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
729
En lille hilsen fra Jane & Charlie. Vidste slet ikke at der var en gruppe herinde for polydaktyle katte - fedt, synes jeg. Især da det netop var fordi ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2007
Visninger:
1.294
Kazandra hjælp! Der var en lille fuglekonge, der på en eller anden måde havde forvildet sig ind i løbegården. Jeg opdagede det ved at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2007
Visninger:
694
Drømmen om en poly Ja som overskriften viser, så er min drøm at finde en poly som jeg kan åbne arme og hjerte for & som kan hygge sig samm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2007
Visninger:
1.632
Nye billeder af min polly pige Hejsa...Så har jeg taget billeder af vores poly pige.... i weekenden...hun bliver 10 mdr. d. 10 jan. og har aværet i l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2008
Visninger:
687
Poly han Lige et spørgsmål til afklaring :) Ved at der er nogle helt specielle regler vedr. opdræt og salg af Maine Coon poly...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
1.699
var lige på vægten idag... med vores "lille polymis" som fylder 1 år 10 april.......5.5. kg.... Det kan man vel kalde en lille robust pige LOL a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2008
Visninger:
533
polypigen min :-) Ja jeg ved det....jeg er bidt af en kattegal.... Men lillepigen - Aquileia...skal altid være med hvor der sker noget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
758
sky kat . Hej allesammen , jeg har virkelig brug for hjælp. jeg har mine to dejlig maine coon bamser. de er begge sky, den yn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2008
Visninger:
1.422
Så er min lille polypige parret :-) så kunne vi ikke holde den længere - ville ellers gerne have ventet et par månder endnu....men vore lille pige - som vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2008
Visninger:
1.343
Så blev min polypige parret Pinky venter mini kludetæpper omkring 7 juni. Vi har lige konstateret fine røde "dutter"
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
1.218
farvel allesammen. jeg skal desværre have aflivet min lille pige whitney. hun er alt alt for syg. har oprettet forum emne der hedder : lor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
797
Flere Poly killinger ( måske ) Måske skal vi have flere små polykillinger. Phoebe P har flotte røde dutter og vokser omkring maven. Grunden til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2008
Visninger:
1.392
Kazandra Kazandra som elskede mainecoon katte og havde stor forkærlighed for Maine Coon Poly katte er nu ikke længere på denne j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2008
Visninger:
595
7 MCO polykillinger blev det til, i nat, da Pinky P fødte. Nåårh hvor er de små og søde. 3 blå tabby 2 sort tabby 1 creme og en ( sol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2008
Visninger:
645
Så har Phoebe P født 1 fed lille tortie polypige på 163 g blev det til. Hun har allerede tykke kinder og lår i skoene, en rigtig lille bass...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2008
Visninger:
550
Hejsa Alle Hejsa Alle Yeps - det er Aquileia som har født - Vi måtte desværre en tur til dyrelægen og få hende ryngentfotogra...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2008
Visninger:
715
min lille poly killing ....:-).Ja...vores kønne Aquleia fik....en lille poly pige....hun er nu en charmer på 5 uger....med små luffer :-)...je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2008
Visninger:
714

Annonce