Forum kategorier

Polydactyle katte

Polydactyle katte

Medlemmer: 37
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
var lige på vægten idag... med vores "lille polymis" som fylder 1 år 10 april.......5.5. kg.... Det kan man vel kalde en lille robust pige LOL a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2008
Visninger:
533
Poly han Lige et spørgsmål til afklaring :) Ved at der er nogle helt specielle regler vedr. opdræt og salg af Maine Coon poly...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
1.701
Nye billeder af min polly pige Hejsa...Så har jeg taget billeder af vores poly pige.... i weekenden...hun bliver 10 mdr. d. 10 jan. og har aværet i l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2008
Visninger:
687
Drømmen om en poly Ja som overskriften viser, så er min drøm at finde en poly som jeg kan åbne arme og hjerte for & som kan hygge sig samm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2007
Visninger:
1.632
Kazandra hjælp! Der var en lille fuglekonge, der på en eller anden måde havde forvildet sig ind i løbegården. Jeg opdagede det ved at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2007
Visninger:
694
En lille hilsen fra Jane & Charlie. Vidste slet ikke at der var en gruppe herinde for polydaktyle katte - fedt, synes jeg. Især da det netop var fordi ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2007
Visninger:
1.295
Hvad kommer de ekstra tæer af? Ja, hvad kommer de egentlig af? Det er jo selvfølgelig arveligt, hvilket jeg også har kunnet se i min kats to kuld, men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
729
Poly - hvad? Hej! Nu er jeg så kommet ind i jeres gruppe efter en dejlig, dejlig invitation. Men jeg er lidt i tvivl om, hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2007
Visninger:
2.102
Ikke poly + poly På et andet forum er vi igeng med et emne om polyalv. Hvorfor parrer man IKKE poly med poly ? Har altid hørt at det G...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2007
Visninger:
1.329

Annonce