Forum kategorier

The pink panther

The pink panther

Medlemmer: 116
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
HJÆÆÆÆÆLP! :) Hej. Jeg mangler virkelig hjælp i mine udfrodringer. Vil i ikke være søde at hjælpe mig? Så er i bare for dejlige :o)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2007
Visninger:
497
Ny gruppe (; hej, jeg har lavet en gruppe. jeg håber der er mange der vil være med ;) www.kattegalleri.dk/grupper/vielskeraltsba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2007
Visninger:
273
Udfordring. hej alle i denne her gruppe :) Jeg søger udfordring til mine katte. Jeg håber der er nogle der vil sende en eller fle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2007
Visninger:
472
Min kat tisser på gulvet, hjælp!!!! Hej. Min gamle kat charlie på snart 10 år er begyndt at tisse på gulvet, det har ikke noget med katte bakken af gøre fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2007
Visninger:
1.183
hjælp hjælp Hej.. har jo ne to dejlige katte som er søskende, indedørskatte, og lige fyldt et år, den ene er dog begyndt at opføre ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2007
Visninger:
417
nyt navn Hej alle :-) jeg har en lille ny hun maine coon kat på hånden, men kan simbelthed ikke finde på et navn ? har nogle af...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2007
Visninger:
586
killinger så har opasia endelig fået killinger igen. tre søde små nullermænd. de blev født lørdag lidt over middag, så de er ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2007
Visninger:
467
Min kat lægger legetøj i madskålen Når Nora har leget med hendes mus eller bolde lægger hun dem altid i madskålen (en dag også i vandskålen) gør hun det p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2007
Visninger:
597
hjælp nyt hjem søges er der slet ingen der er interesseret i 3 vidunderlige misser. slet ingen respons på min annonce... snøft.
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2007
Visninger:
622
Hjemmeside Hej til jer alle. Jeg har lavet en ny hjemmeside som I er velkomne til at kigge på og selvfølgelig ville det være ekst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2007
Visninger:
480
Thisted og omegn? Hey.. Er der nogen fra Thisted eller omegn, der har lyst til at starte en "lokal-gruppe"!? Mvh Rikke O
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2007
Visninger:
429
Mille og Minni Nye billeder... Hejsa Har lagt nye billeder ind af mine to guldklumper, vil i kigge forbi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2007
Visninger:
397
mads og mikkel er der ikke lige nogen der vil smutte forbi mads og mikkel med en bedømmelse og en kommentar..
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2007
Visninger:
370
hjælp olga hejsa olga er kommet i udfordring vil i ikke nok hjælpe hende
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2007
Visninger:
441
Hjææælp min lille malde han har gang i et par udfordringer og han er ved at tabe :-( være søde at kigge ind og stem, med hjertet selvfølelig......
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2007
Visninger:
423
Nye billeder af Nora Så er der nye billeder af Nora i hendes profil
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2007
Visninger:
439
Katte i bad Jeg her lige haft Cuba i bad, det tog hun bare helt vildt pænt.... Det gjorde Misse egentlig også den gang jeg fik hend...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2007
Visninger:
744
Hvem vil udfordre Gismo Er der nogen der vil udfordre Gismo Jeg har pt. ingen igangværende udfordringer.
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2007
Visninger:
1.162
Vundet - Tabte udfordringer? Jeg forstår det ikke rigtigt.. Jeg har lige afsluttet 11 udfordringer med mine katte.. Futte og Krusty var med i 6,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2007
Visninger:
595
Jubiii.. Jeg skal have hund.. Imorgen skal mig og min kæreste ud og kigge på en lille tofarvet Beagle tæve, som jeg højst sandsynligvis skal have.. D...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2007
Visninger:
1.261

Annonce